Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Arthur Japin: De overgave (samenleesboek febr/maart 2008)

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74099 door dettie
Dit is de link Inge www.leestafel.info/arthur-japin

Ik weet nog dat ik eerst erg onder de indruk was van het het verhaal maar later zag ik bijna het hele verhaal terug op een site die vertelde over Granny en Cynthia-Ann. Het was echt gebeurd! En toen vond ik het een behoorlijke afknapper, het hele verhaal bestond al, en op die site over de geschiedenis van de indianen werd het bijna hetzelfde verteld ook nog. Alleen granny had een stem gekregen in dit boek.

Toch vond ik het mooiste gedeelte van het boek dat Granny op de grond ligt en ze niets kan, alleen maar kijken naar een mier dacht ik.

Ik vond heel raar dat Granny maar niet begreep dat Cynthia-Ann naar haar eigen leven en kinderen verlangde.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74101 door Inge
Die op die link heb ik inderdaad gelezen maar ik dacht dat er ook nog een verslag van Marjo was? Of in ieder geval een tweede verslag?

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74104 door dettie
Ja ik dacht het ook Inge, maar ik zie dat verslag ook niet. Vreemd... Er verdwijnen soms ineens verslagen. Ik haal niets weg, alleen sommige héél korte van 10 jaar geleden.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.476 seconden