Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema september/oktober 2017 - Nobelprijswinnaars voor de literatuur

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83257 door dettie
Jaja, we weten het, dit is in 2006 ook een thema geweest, maar we vonden dat het nog wel een keer kon.

In 2006 plaatste ik alles op jaartalvolgorde maar nu gaan we kris-kras door de tijd.

Bedankt Berdine voor al je zoekwerk!

Veel plezier met deze superliteraire maand :D

www.leestafel.info

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

8 jaren 10 maanden geleden #83258 door
Klinkt weer aantrekkelijk. Bovendien hebben de auteurs natuurlijk meerdere boeken geschreven.

Zou 'Geschenkboeken', misschien ook een thema kunnen zijn? Dus boekenweekgeschenken, maar ook boeken die je bij 'Nederland leest' krijgt.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83263 door marjo
En natuurlijk weer veel wat ik zou willen lezen! Maar vast ook die ik echt niet hoef. Deze niet denk ik zo.

8 jaren 10 maanden geleden #83270 door
Ik heb wel naar deze gezocht in de bibliotheek, maar er was alleen een ander boek van dezelfde schrijfster thuis en dat was weer dikker. Dat vond ik onhandig, omdat ik vrees dat ik over 3 weken weer naar de bibliotheek moet, omdat ik mogelijk een boek niet kan verlengen.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83280 door berdine

Renate schreef : Zou 'Geschenkboeken', misschien ook een thema kunnen zijn? Dus boekenweekgeschenken, maar ook boeken die je bij 'Nederland leest' krijgt.

Geweldig idee Renate! Gaan we vast een keer doen, als de baas het goed vindt!

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83285 door dettie
haha nou de baas vindt het een juweel van een idee! Dat we daar nou nooit aan gedacht hebben! Echt leuk!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden