Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12468 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Zojuist kwam mijn man, Marcel, thuis en er moest hem nodig iets van het hart. In het algemene stukje over mij dat ik in Waddinxveen woon met mijn kinderen en beesten. Maar er staat niet bij dat ik ook getrouwd ben. :( En dat nog wel meer een ongelooflijke lieve vent, die mij altijd bijstaat en thuis alles op rolletjes laat lopen als ik er niet ben. ;) Ode aan Marcel dus. En excuses dat hij niet vermeld staat in het algemene stuk!

:lol:

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12469 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Hier in België zal het nog wel een eind duren. Jammergenoeg.
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12470 door Brigitte
Dat is zeker jammer. Duurt het inwerken van een boek door de bieb bij jullie langer dan in Nederland? Misschien weet je anders iemand die 'm heeft en waar je 'm van kan lenen?

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12471 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Hier in de bibliotheek proberen ze belgische schrijvers voorrang te geven. Gerda Dendooven, Marc De bel, enz vind je gemakkelijk terug. Van nederlandse schrijvers zijn vooral de "gekende" schrijvers eerst aan bod omdat men eerst de kat een beetje uit de boom kijkt.

Ik weet niet hoe het in nederland is maar hier is de bibliotheek dan ook nog eens voor een groot deel financieel afhankelijk van de gemeente. Niet dat we over onze gemeente kunnen klagen, ze zijn tamelijk gul voor de bibliotheek maar het ene jaar is het andere niet.....

We mogen in ieder geval niet klagen als ze nu al 2 boeken van de 5 in de bib hebben. Ik zal in ieder geval eens informeren als de andere boeken op de lijst staan voor volgend jaar.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12472 door Brigitte
Dat is heel aardig van je Inge. Misschien helpt het en schaffen ze mijn laatste titels ook aan. Ik schrijf wel voor uitgeverij Clavis, wie weet helpt dat.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12473 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ocharm die wederhelften..dat gebeurt nou altijd bij het voorstellen..dan zeg je dat je zoveel kinderen hebt, zoveel huisdieren en die wederhelft wordt helemaal niet genoemd..omdat hij/zij zo vanzelfsprekend is!

Maar natuurlijk moet Marcel niet veronachtzaamd worden..

Brigitte, ik had nagekeken waar je boeken uitgegeven werden en ik vond alleen Clavis. Bij die andere uitgeverij zit je met je non-fictie dan?
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden