- Ontvangen bedankjes 0
Marjo schreef : Dat wilde ik ook weten, of je met je kinderen mee schreef. Maar vanuit een ander uitgangspunt. Het lijkt me heel prettig als je je boek kunt "uitproberen" op een lezerspubliek. Als je dat doet met je eigen kinderne en hun vriendjes moet je toch wel voor de geschikte leeftijdsgroep kiezen.
Ik vind het heel moeilijk om boeken die voor kinderen bedoeld zijn te 'beoordelen'. Eigenlijk kan ik dat helemaal niet omdat ik niet in hun leefwereld zit. Dat moet voor de schrijver ook lastig zijn.
Heb je geleerd hoe je dat moet doen? (handig als wij, beoordelaars, dat ook kunnen leren).
Bij woordkeus bijvoorbeeld, heb je dan niet de neiging om steeds te controleren of je niet te moeilijke, of juist te simpele woorden en zinsbouw gebruikt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Ik denk dat jouw boeken ook allemaal heel leuk zijn om voor te lezen, dat komt dan vast doordat je dat in je hoofd al doet, terwijl je schrijft!!
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen