Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12461 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Nee dat klopt, je kan ze overslaan. Maar ik zag ze wel..

Ach ja die uitgever..Bepaalt die ook wie de tekeningen maakt in je boeken? Die zijn trouwens ook allemaal erg leuk!

Heb je daar zelf iets over te zeggen?
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12463 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
De uitgever bepaalt inderdaad wie de illustraties maakt. Wel breng ik mijn eigen verzoeken naar voren en daar wordt meestal wel naar geluisterd.

Ik ben overigens in dat opzicht erg tevreden over mijn uitgevers (ik werk voor 2 verschillende). Ze laten mij als schrijver in mijn waarde, wijzigen weinig aan de originele tekst en ik heb inspraak in bijvoorbeeld de keuze van illustrator. Heel vaak is dat anders. De invloed van uitgevers is doorgaans groot.

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12464 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Gps ken ik natuurlijk (global positioning system) maar begreep het hier in de context niet. Moet ze natuurlijk lezen wil ik hier de context weten :oops:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12465 door Brigitte
Misschien kan ik je een beetje nieuwsgierig maken: Manon en Adriaan zien een vreemde man met een raar ding in zijn hand. Ze volgen hem en ontdekken een schat. Als ze later terug gaan naar de schat om er zelf in te kijken, zit er iets héél anders in dan ze verwacht hadden! ook vinden ze een briefje met cijfers en letters. Wat kan dat betekenen? Misschien voel je al waar het briefje mee te maken heeft??

Ben je zo nieuwsgierig genoeg?

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12466 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou, nieuwsgierig genoeg hoor :) Maar hier in de bib hebben ze het boek (nog niet?) Enkel "Joep de poep en frank stank" en "ridder rik en de geheime brief". Ben in ieder geval van plan om deze te lezen.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12467 door Brigitte
Het kan inderdaad zijn dat de bieb ze nog niet heeft. Hier worden ze eerst ingelezen door de bibliotheekcentrale en dat duurt vaak wel even (de boeken waren in oktober uit).

Tijd voor maken pagina: 0.560 seconden