Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dan Brown - De Da Vinci Code

Lees meer
21 jaren 8 uren geleden #3492 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou, niet veel mensen die dit forum lezen.... Dit item is 328 x bekeken alleen zijn er niet veel mensen die wat plaatsen en dat is wat anders.

Ik lees zelden thrillers en heb wel De Da Vinci Code gelezen maar zoals ik al eerder zei, ik was er niet weg van. Ik vond dat de hoofdpersonages iedere keer op wel erg simpele manier wisten te ontkomen. En.. sommige oplossingen waren ook wel érg makkelijk gevonden, je kreeg amper de tijd om zelf mee te puzzelen. Het enige goede stukje vond ik toe ze bij de Engelse professor waren.

Sorry, maar ik was dus niet erg enthousiast maar ik houd niet van thrillers, ik vind ze vaak té ver gezocht en te vaak om de spanning gaan waardoor de verhalen zélf niet goed zijn, te snelle/onwaarschijnlijke ontsnappingen en zo. Ergens maar goed ook dat ik niet van thrillers houd anders had ik nóg meer boeken op mijn nog-te-lezen-stapel liggen!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3522 door Annagien
Beantwoord door Annagien in topic Re: bericht
Heb de Da Vinci Code een tijdje terug in 1 adem uitgelezen en vond hem geweldig.

Een tip voor iedereen die van dit boek genoten heeft en er nog wat meer van wil weten:

Zondag 17 juli a.s. is er op Discovery een twee uur durende reportage alleen over dit boek. "Unlocking the Da Vinci-code".

Het begint om 21.00 uur.

quote Vara-gids: Op basis van Dan Browns bestseller onderzoekt Elisabeth Vargas of Maria Magdalena de vrouw van Jezus was en zij samen een kind hadden.

Ik ga zeker kijken!

Annagien
Laatst bewerkt doorAnnagien.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3528 door dettie
dankjewel voor de tip! Ik hoop dat ik het niet vergeet!

bernadet

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3548 door Annagien
Beantwoord door Annagien in topic Re: bericht
Oeii, ik heb een foutje gemaakt!

Die uitzending over de Da Vinci Code is niet op discovery, maar op national geographic channel

Dus, zondag 17 juli, 21.00 op NGC

Sorry voor de foute info eerder.

Annagien
Laatst bewerkt doorAnnagien.

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3560 door dettie
Vergeet ik het nog!! Stomme oen die ik ben. :?

Bernadet

Lees meer
20 jaren 11 maanden geleden #3576 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
ik heb die reportage ook gezien, ik vond hem langdradig en saai, informatie werd constant herhaald en het was niet onderhoudend om naar te kijken.

veel van de informatie die je te zien kreeg was on-interesant en niet leuk om te weten, het verpest je fantasie.

mvg b

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden