Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dan Brown - De Da Vinci Code

Lees meer
20 jaren 4 uren geleden #9146 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Bij ik het wilde of niet, ik heb hem in huis. We gingen gisteren na een vergadering nog een terrasje doen en toen we uitstapten gaf een vriend hem. Zo vlug mogelijk lezen. Het record is 2 dagen. Nu kan ik niet anders dan hem lezen :shock: Zal er dus na de rottersclub in beginnen en liefst in minder dan 2 dagen :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 uren geleden #9147 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ben heel benieuwd wat jij van Dan Brown vindt Inge. Als ik het goed begrijp zien we je voorlopig niet, je wil je record breken! ;)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 3 uren geleden #9148 door Inge
Niet mijn record maar dat van een vriend :lol: hij heeft 2 dagen over de da vinci code gedaan en nu kan ik voor hem natuurlijk niet onderdoen :? Dus als de rootersclub uit is probeer ik het in minder dan 2 dagen te lezen. 8)

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 1 uur geleden #9150 door Tijgetje
Beantwoord door Tijgetje in topic Re: bericht
Hai,

Ik heb genoten van beide boeken (da vinci code en bernini mystery). De combinatie van de geweldige steden (was pas in Parijs en al eerder in Rome geweest), de geschiedenis, kunst en spanning spreekt mij enorm aan. Ik twijfel nog of ik zijn andere boeken zal lezen, omdat ik begreep dat dit niet over kunst en mooie steden gaat, en dat spreekt me nou juist zo aan.

Succes Inge!! :lol:

groetjes lisanne
Laatst bewerkt doorTijgetje.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9151 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Ha die Lisanne..

Ik had eerst de da vinci code gelezen, daarna het bernini mysterie, Beide boeken vond ik boeiend en spannend, omdat ik net als jij de steden goed ken.

De combinatie van de geweldige steden (was pas in Parijs en al eerder in Rome geweest),

Het Juvenalis dilemna is ook wel een aanrader, dat gaat over computers, (weet ik helemaal niets van) maar ook over Zuid Spanje... Hoogste tijd om daar eens kennis mee te maken!

Dan's Brown laatste vertaling, heb ik nog niet gelezen, wel goede recensies gehoord, dus...

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9152 door Inge
Volgen zijn boeken elkaar op off kun je ze echt wel elk afzonderlijk lezen? Er zijn geen personages die "verderleven" in de andere boeken? een soort van rode draad?

Groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden