Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dan Brown - De Da Vinci Code

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9155 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee het zijn aparte boeken Inge.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9156 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
oke :? dan heb ik geen excuus meer om niet aan de da vinci code te beginnen :lol:

:mrgreen:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9157 door dettie
Hup Inge zet hem op! In 1 1/2 dag! Het lukt! :D

Bernadet

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9158 door Inge
PPPPPPPPPPpppppppppppppppppffffffffffffffffffff. Ik weet niet waarom het boek me totaal niet aantrekt. Ik heb al veel goeie reacties gehoord maar toch...... Vreemd, dat heb ik nogal dikwijls met die hype boeken. Zo trekt Harry Potter me ook absoluut niet aan. pppppppppppppppppfffffffffffffffffffff

:? :? :?

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9192 door Inge
Ik heb het uit! In zowat een uur of 10 uitgelezen. Het boek zoog me gewoon in het verhaal. ik weet niet of het is omdat ik het in 1 keer uitgelezen heb maar waw wat een boek. Er zaten inderdaad een paar dingen in waar ik mijn wenkbrauwen bij fronste. Ik had ook al heel vlug door dat Teabing en Remy iets raars waren, dat er daar iets niet klopte. maar toch..... waw waw waw. Het is een eeuwigheid geleden dat ik me nog zo meegesleept gevoeld heb door een boek. ik kon gewoon niet stoppen met lezen, wilde altijd voort.

Soms waren de stukken niet echt diepgaand. En vond ik dat er nogal vlug over dingen gegaan werd. Zo begreep ik niet waarom er zo vlug naar Teabing gelopen werd zonder een serieuze discussie van sophie haar kant uit. ook begreep ik niet waarom ze plotseling wel de politie zouden contacteren toen teabing "ontvoerd" was. Er zaten nog wel een paar dingen in waar ik mijn twijfels over had. Soms ging het nogal vlug, te gladjes. maar toch.... waw. Ik was echt wel sceptisch. had absoluut geen zin om het boek te lezen. En of het nu fictief of niet is maakt me niet uit. Lang geleden dat ik nog een boek gelezen heb dat zo "ontspannend" en "spannend" tegelijk was.

Groetjes Inge

En bernadet ik heb het dus in een halve dag gedaan :lol: nieuw record dus!
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9193 door dettie
Hoera voor inge! Je hebt het gedaan! Niemand kan het sneller denk ik!

Bernadet

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden