- Ontvangen bedankjes 0
Ik denk omdat het een triest gegeven is dat Hanna, als mens gezien, erg eenzaam is. Zij heeft heel veel opgegeven omdat zij haar geheim niet prijs wilde geven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Vluchten? Waarheen? Het zou haar dood betekenen. Ik vind het vrij logisch dat iemand de dood van een ander, een vreemde, verkiest boven die van zichzelf.
Je moet behoorlijk hoogstaand zijn, moreel gezien, wil je dat voor elkaar krijgen!
Ze "helpt" en "geeft zich" aan Michael
Is dat dan uit schuldgevoel? Voor mij is het dat ze niet wil dat mensen achter haar geheim komen en daar gaat ze blijkbaar héél ver in. Vergeet niet dat Michael ook in de zaal zit. Dan zou hij het ook te weten komen.Ze neemt tenslotte de hele schuld op zich in de rechtszaal
Ik probeer juist steeds het verhaal te volgen en eruit te komen waarom Hanna handelde zoals zij handelde. Michael voert in feite als verzachtende omstandigheid aan dat zij analfabeet was. Is het niet Michaels wens om haar te zien zoals HIJ haar wil zien? Ziet hij haar wel goed?Hier moeten we even luisteren naar Tiba en voor het verhaal kiezen
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen