Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48633 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb vandaag een boek van Mary Higgins Clark uitgelezen voor mijn leesuitdaging en zocht voor het weekend nog een vlot leesbaar boek (weinig leestijd en erg druk - dan is een 'gemakkelijk' boek bij de hand altijd erg prettig :) ) en in de boekenkast kwam ik nog een boek van deze schrijfster tegen. Ook geschikt voor de leesuitdaging en haar boeken zijn precies wat ik dit weekend nodig heb aan leesvoer.

Vandaar nu aan het lezen: Jij bent van mij van Mary Higgins Clark.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48641 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Over wonderlijke combinaties gesproken (zie leesuitdaging) ik heb vier boeken tegelijk onder handen (gehad).

Een ervan boeide niet zo, dus die pakte ik niet snel terug als ik het even weg had moeten leggen, eentje was ik in begonnen toen ik even niets anders bij me had, en die was just wel leuk; een is een luisterboek, maar ik vind dat niet prettig, dus dat gaat ook met horten en stoten en dan is er nog eentje die even weggelegd was, en boven bleef.

De titels: ''t Ros Beiaard'; 'luchtmeisjes'; 'De kleine onschuld' en 'het geschenk'. Bij de verslagen zou duidelijk kunnen worden welk boek waarbij hoort!

Ik vergat er nog een waar ik ook al halverwege ben: 'de zin van de ommezijde'. Leuk, maar vermoeiend!

Het is niet zo dat ik in al deze boeken tegelijk bezig ben hoor..dan is er eentje van uit en komt er een ander. Twee zijn er dus uit.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48707 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nog eens fantasy!

Altijd als ik een tijdje niet gelezen heb, is dat goed om 'er weer in te komen'. Ben al een tijdje bezig in de cyclus Het lied van ijs en vuur, van George R.R. Martin. Momenteel speelt het eerste deel op televisie (Game of Thrones). Ik had die reeks al gezien via mijn man, die graag series downloadt, en toen heb ik me gehaast om toch maar gauw eerst de boeken te lezen, anders vind ik het zo zonde. Ze vallen me ontzettend mee! Momenteel bezig in het vierde boek: Een feestmaal voor kraaien.

Heel veel personages, ontzettend veel intriges, triljoenen namen, maar gek genoeg heel meeslepend.

En nu ga ik met een boekenbon die ik nog heb liggen twee debutanten halen bij de boekhandel. Omdat het kan :D

Oh, en verder: hallo iedereen! Eeuwen geleden, ik weet het, maar het lezen heeft op een laag pitje gestaan. Inmiddels zijn er heel wat grote veranderingen gebeurd, en de allergrootste is op komst in januari :)

Ik heb voor dat kind nog niets, ocharme, behalve een al flink gevuld boekenrekje :roll:

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48708 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hee Elvira! Dat is leuk je hier weer te zien.

En dan nog wel met zulk leuk nieuws.

En een kind dat op de wereld komt en al een flink gevuld boekenrekje heeft is bij voorbaat al bevoorrecht :D

Dettie

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48709 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
Gefeliciteerd Elvira!

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48712 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Proficiat Elvira! En welkom terug!

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden