Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48265 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
Momenteel zit ik tussen boeken in. Ik weet niet zo goed wat te lezen.

Ik heb liggen:

"Minnaressen" van Kathleen Vereecken. Was het cadeauboek van het Davidsfonds bij het vernieuwen van het lidmaatschap en trok me meer aan dan een computerboek over veilig internetten.

"De jongen in de gestreepte pyjama" van Boyne John en trekt me momenteel niet omdat ik net de film gezien heb.

"Het verdriet van België" van Hugo Claus

"Schaduw van de wind" en "Het spel van de engel" van Zafon wil ik herlezen nu het 3de boek uitgekomen is zodat ik weer weet over wat het gaat

en "De zigeunermadonna" van Santa Montefiore.

Hm ik denk dat het Montefiore wordt. Lijkt me momenteel wel iets. En morgen maar naar de bib om "De dood en de duivel" daarvan spreekt de titel alleen me al erg aan :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48266 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
jeetje Inge, wat een hoop titels en ik kan je ook niet zeggen welke je moet gaan lezen. Ik heb er niets van gelezen alleen schaduw van de wind wel. Pak iets heel anders dan deze boeken, verras jezelf haha.

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48271 door VN33
Beantwoord door VN33 in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben vorige maand begonnen in George R.R. Martin (lied van ijs en vuur). Dit is een reeks, 6 of 7 boeken van elk minstens 800blz. Eerste, spel der tronen, heb ik uit en ben onmiddellijk in de tweede begonnen. Eerste keer dat ik iets uit het 'fantasy' genre lees. Val me erg goed mee, het verhaal is verslavend en ik ben er wel een half jaar (of langer) zoet mee.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48280 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ken dat gevoel, VN33. Ben net begonnen in het elfde deel van "Het Rad des Tijds" van Robert Jordan.

<t>Lezer100</t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48281 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Momenteel lees ik.....

Inge schreef : Momenteel zit ik tussen boeken in. Ik weet niet zo goed wat te lezen.

Ik heb liggen:

"Minnaressen" van Kathleen Vereecken. Was het cadeauboek van het Davidsfonds bij het vernieuwen van het lidmaatschap en trok me meer aan dan een computerboek over veilig internetten.

"De jongen in de gestreepte pyjama" van Boyne John en trekt me momenteel niet omdat ik net de film gezien heb.

"Het verdriet van België" van Hugo Claus

"Schaduw van de wind" en "Het spel van de engel" van Zafon wil ik herlezen nu het 3de boek uitgekomen is zodat ik weer weet over wat het gaat

en "De zigeunermadonna" van Santa Montefiore.

Hm ik denk dat het Montefiore wordt. Lijkt me momenteel wel iets. En morgen maar naar de bib om "De dood en de duivel" daarvan spreekt de titel alleen me al erg aan :D

Persoonlijk zou ik voor "Het verdriet van België" gaan (ook al zou dit voor mij een derde herlezen zijn). In tegenstelling tot wat een van mijn collega's een aantal jaren geleden zei, is dit wel niet "een stuk verdriet".

<t>Lezer100</t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48285 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik was begonnen met "het verdriet van Belgie" maar heb momenteel nog even problemen met de vlaamse taal (ongelooflijk en dat terwijl ik vlaamse ben).

's avonds een uurtje lezen is niet genoeg om me daarin te verplaatsen. Ik laat hem nog even liggen tot eind oktober. Ik heb dan een weekje vakantie en dan kan ik er een namiddagje van maken. Eens ik weer in die "taal" zit gaat het goed maar heb even tijd nodig.

'k ben nu begonnen in "De dood en de duivel" van Schatzing

Tijd voor maken pagina: 0.536 seconden