Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47872 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Na het schitterende fotoboek "Het leven van Evert" van Brand Overeem en Bert Paasman, nu bezig in "Over de bergen" van Gerrit Komrij. Ik kom er maar moeizaam door heen. Veel beschrijvingen van een oud familiehuis in een afgelegen, zeer arme streek in Portugal en van de mensen en gebeurtenissen in en om het huis. Ik hou nog even vol.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47875 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Joanazinha schreef : Ik ben gisteren begonnen in Een zomer zonder slaap van Bram Dehouck (het spannende samenleesboek). Hij moet eigenlijk vrijdag terug naar de bieb, dus maar even doorlezen. Verlengen kan niet, omdat het een gereserveerd boek is.

Edit: ik dacht - toch even proberen te verlengen bij de bieb omdat ik morgen een deel van de dag moet werken en niet weet of ik hem op tijd uit krijg (hoewel het boek vlot wegleest) en ik kon hem toch verlengen! Dat geeft een beetje rust tijdens het lezen... :) (en scheelt wellicht boete voor te laat terugbrengen.....).

Oh lekker, dat leest toch even wat rustiger!

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47876 door dettie

berdine schreef : Na het schitterende fotoboek "Het leven van Evert" van Brand Overeem en Bert Paasman, nu bezig in "Over de bergen" van Gerrit Komrij. Ik kom er maar moeizaam door heen. Veel beschrijvingen van een oud familiehuis in een afgelegen, zeer arme streek in Portugal en van de mensen en gebeurtenissen in en om het huis. Ik hou nog even vol.

Het leven van Evert is zo ongelofelijk prachtig, echt een koesterboek. Het is allemaal ook zo integer gebracht, die foto dat hij en de geit in het gras liggen te slapen, zo mooi.

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47877 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Inmiddels al weer aan een nieuw boek begonnen, een roman deze keer en een prachtig debuut, moet ik eerlijk zeggen. Onder het water van Morgan McCarthy. Ik kreeg eerst het manuscript via 'Not just any book' en heb inmiddels ook het boek gekregen met het verzoek een recensie zo breed mogelijk te verspreiden. Dus die komt tzt ook hier te staan :D

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47880 door dettie
Wat is Not just any book? Ben je daar proeflezer? En zo ja? Wat houdt dat in?

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47881 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hier wat meer info over Not just any book: www.notjustanybook.nl/category/wie-we-zijn/

Via twitter mee in contact gekomen en nu voor het eerst een boek voor ze aan het lezen.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden