- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Joanazinha schreef : Ik ben gisteren begonnen in Een zomer zonder slaap van Bram Dehouck (het spannende samenleesboek). Hij moet eigenlijk vrijdag terug naar de bieb, dus maar even doorlezen. Verlengen kan niet, omdat het een gereserveerd boek is.
Edit: ik dacht - toch even proberen te verlengen bij de bieb omdat ik morgen een deel van de dag moet werken en niet weet of ik hem op tijd uit krijg (hoewel het boek vlot wegleest) en ik kon hem toch verlengen! Dat geeft een beetje rust tijdens het lezen...(en scheelt wellicht boete voor te laat terugbrengen.....).
berdine schreef : Na het schitterende fotoboek "Het leven van Evert" van Brand Overeem en Bert Paasman, nu bezig in "Over de bergen" van Gerrit Komrij. Ik kom er maar moeizaam door heen. Veel beschrijvingen van een oud familiehuis in een afgelegen, zeer arme streek in Portugal en van de mensen en gebeurtenissen in en om het huis. Ik hou nog even vol.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen