Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47882 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ha ja dat had ik gevonden maar ik vond het zo enorm veel informatie wat er op me af kwam en begreep de strekking niet helemaal.

met andere woorden ik was een beetje lui en wilde even makkelijk doen haha, boontje komt om z'n loontje.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
13 jaren 9 maanden geleden #47886 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Momenteel lees ik:

Stuart MacBride - Eindspel

Ergens heb ik het gevoel dat ik deze thriller al gelezen heb, maar hij staat niet op m'n lijstje met gelezen bibliotheekboeken en dat gaat terug tot november 2006 en het boek is uit 2010.

Het is wel een spannend boek over een oude mannen verkrachter die z'n straf uit heeft gezeten en nu ergens is ondergebracht en bewaakt wordt. Er blijken allerlei mensen achter hem aan te zitten, omdat hij ook de accountant van een grote crimineel was en dus meer weet over het geld van deze man.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47888 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tjee, wat een onderwerp. Ik weet niet of ik dat wil lezen..

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47890 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Ha ja dat had ik gevonden maar ik vond het zo enorm veel informatie wat er op me af kwam en begreep de strekking niet helemaal.

met andere woorden ik was een beetje lui en wilde even makkelijk doen haha, boontje komt om z'n loontje.

Dettie

Hihihi!! Ze doen veel aan promotie/marketing van boeken. Eén van de dingen daarbij is dat ze prereads sturen aan geïnteresseerden, zodat er voordat een boek uitkomt al informatie over te vinden is. Van het boek dat ik nu lees had in eerste instantie het manuscript toegestuurd gekregen; het boek komt heel binnenkort uit of is net uit. Mooie roman, trouwens.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47893 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Maar ik krijg wel eens boeken waarvan ik dan pas op de datum van verschijnen iets mag zeggen. Hoe zit dat dan?

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #47905 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hier vragen ze specifiek om binnen een bepaalde tijd (vaak 2 - 3 weken) een recensie te plaatsen. Voor dit boek is bijv. de uiterste datum om een recensie te plaatsen aanstaande vrijdag.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden