Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48841 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb bijna alle boeken weggewerkt waar nog een verslag van moest. Eentje nog, maar nu zit ik verdiept in een fantasy-dikkepil, en dat houdt me even rustig denk ik..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48843 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou dat doe ik je niet na Marjo. Ik heb er nog een stuk of 50 liggen denk ik. Per week komen er wel minimaal zo'n 7 boeken bij!

Dettie

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48846 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik bedoel niet de boeken die ik nog niet gelezen heb hoor. Dat zijn er nog een plank vol!

Maar ik had intussen ook een stapel die ik wel gelezen had, maar nog niet verwerkt had tot een verslag. Eigenlijk doe ik dat het liefst meteen, maar soms lukt dat niet.

Ik heb er dus nog eentje, een verhalenbundel. En dan het fantasyboek!

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48848 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
pfff Opluchting... :D Ben je nou zo snel dacht ik al. Ik maak ook het liefst meteen verslagen dan zit het verhaal nog goed in m'n hoofd.

Dus... op naar de volgende...

Dettie

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48917 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: Momenteel lees ik.....
Eindelijk laat ik weer iets van me horen!!!

Zojuist uit: Maar buiten is het feest van Arthur Japin. Nog steeds bezig (al bijna een jaar geloof ik....)in de Opwindvogelkronieken van Murakami (nog zo'n 300 bladzijden te gaan) en een oude, prachtige klassieker in handen genomen: De Buddenbrooks van Thomas Mann.

• Renate
13 jaren 8 maanden geleden #48920 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
De Buddenbrooks. Dat boek heb ik ook gelezen. Ik heb ooit geprobeerd het m'n vader aan te raden, maar hij vond het te dik, hetgeen me verwonderde, omdat hij wel Het Bureau van Voskuil helemaal heeft gelezen, een serie boeken die mij totaal niet kon boeien.

Momenteel ben ik bezig in een boek van Barbara Ehrenreich, Gouden bergen. Dit gaat over de zoektocht naar werk voor middelbaar en hoger opgeleiden en geeft een fraai inkijkje in alle flauwekul waar men bij loopbaancoaches en dergelijke mee geconfronteerd wordt.

Hiervoor heb ik ook nog Schaduwkind van P.F. Thomése en Volksverhalen uit het plastic tijdperk van Wim Meyles gelezen.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden