Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52403 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
Wat een mooie conclusies Berdine. Goed dat je toch door gelezen hebt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52404 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees trouwens De kinderjaren van Jezus van Coetzee.

Bijzonder boek tot nu toe, en ik moet steeds aan "Dit zijn de namen"van Wieinga denken. Al komt dat waarschijnlijk vooral omdat dat boek nog zo in mijn hoofd zit.

Maar allebei creeren ze een niet bestaande bijna vervreemdende wereld, en is het vluchteling een thema.

Maar ik ben net begonnen in Coetzee, dus ik kan er nog niet heel veel van zeggen.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52405 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
Momenteel lees ik "De ziener" van Valgaeren Kevin. 'k ben ook nog steeds bezig in de koningsroman van Couperus maar dat gaat zo traag dat ik nood had aan iets met een beetje snelheid :D

• Renate
13 jaren 1 maand geleden #52590 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Eergisteren 2 boeken uitgekregen:

Elisabeth George - Wie zonder zonde is

Weer een dikke pil, die dermate spannend was, dat ik 'm op een gegeven moment maar moeilijk weg kon leggen. Havers is door de gebeurtenissen in het vorige boek, gedegradeerd en Lynley wil niet echt met haar samenwerken. Als assistent kiest hij dan ook Winston Nkata, die op zijn beurt Havers weer om assistentie vraagt. Op een gegeven moment hebben de diverse politiemensen verschillende ideeën over de oplossing van de zaak en uiteindelijk blijkt Havers op het juiste spoor te zitten.

S. Montag - Overpeinzingen

Korte stukjes, dus gemakkelijk om in bed te lezen.

Momenteel ben ik bezig in:

Margriet de Moor - De virtuoos

M'n vader is na een tijdje met het lezen gestopt, omdat hij er niets aan vond. Ik vind het wel een goed boek, maar misschien helpt het dat ik wat meer begrijp van de muziektermen en de beschrijvingen van het muziekleven.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52592 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Je gaat lekker door! Nou ik ook hoor. Na Stoner ga ik nu beginnen in Het onzichtbare geluk van andere mensen van Manu Joseph. Ook dit boek kreeg ik weer veel eerder in handen dan ik had verwacht. Het zou op 31 mei terug moeten naar de bieb, maar ik kreeg vorige week al een melding dat het voor me klaar lag. De reden waarom de vorige lezer het zo snel weer heeft ingeleverd is duidelijk: er zit een boekenlegger op pagina 22.... :? Dat belooft niet veel goeds..... :D

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52631 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Lisa Unger heeft weer een prima psychologische thriller afgeleverd. Ik ben al een stukkie op weg in Verdronken hart en geniet weer ouderwets van haar intriges.

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden