Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52635 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Die staat hier ook nog!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52637 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Heb jij hem ook als pre-read of als recensieboek? Ik had me aangemeld bij Not Just Any Book om het boek als pre-read te lezen (ben fan van Lisa Unger) en kreeg hem toegestuurd. Maar volgens mij is hij nog niet officieel verkrijgbaar, toch?

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52638 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Recensieboek. Het staat hier al even. Klopt: er staat op dat het 28 mei verschijnt.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52740 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
"Het onzichtbare geluk van andere mensen" van Manu Joseph is een geweldig boek. Op een luchtige manier wordt een zwaar thema behandeld: een Indiase vader gaat op zoek naar de reden van de zelfmoord van zijn zoon Unni. Alle karakters in dit boek zijn zwaar aangezet, zodat ze op een bepaalde manier komisch worden. Toch wordt er niet gespot met de gevoelens van de hoofdpersonen. Daarnaast geeft het boek een goed beeld van het leven in India, waar de vaders en de leraren denken de kinderen met slaag tot betere cijfers te kunnen dwingen. En - heel actueel - de mannen kunnen maar niet van de vrouwen afblijven! De reden van de raadselachtige zelfmoord van de jonge Unni, die een heel gelukkige jongen was, wordt op de laatste bladzijden pas duidelijk. Een erg mooi boek. Lees het!

Ik ben nu begonnen in "Het menselijk lichaam" van Paolo Giordano.

Willeke, ik meen dat jij dit ook wilde lezen. Heb je het al uit?

• Renate
13 jaren 1 maand geleden #52752 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Vandaag weer een nieuw stapeltje boeken gehaald:

Åke Edwardson - Verloren ziel

Elisabeth George - Verrader van het verleden (En mevrouw George heeft het weer voor elkaar, dit boek is weer langer dan het vorige. 800 pagina's, wordt het niet een beetje te veel?)

Jacques Berndorf - Der Bär (voor de vakantie)

Petra Hammesfahr - Mit den Augen eines Kindes (voor de vakantie)

Louis Couperus - Noodlot (om ook een dun boekje te hebben en naar aanleiding van het feit dat iemand hier dit boek had gelezen)

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52781 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ah Noodlot van Couperus, dat vond ik wel een heel mooi boekje. Je hebt ook De speler van Dostojewski dat er wel weg van heeft. (Ook een dun boekje)

Ik wens je alvast een fijne vakantie!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden