Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51893 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
momenteel lees ik boek 3 van mijn leesuitdaging: Extase van Couperus

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51910 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Zo, ik heb ontzettend veel gelezen de afgelopen dagen.

De schemerpoort van Jeanette Winterson is uit en de recensie verschijnt zeer binnenkort op crimezone.

De laatste winter van Femke Roobol gelezen; recensie staat (ook) hier op Leestafel.

De lijst van al mijn wensen van Grégoire Delacourt vandaag uitgelezen en de recensie is half af.

Vandaag begin ik in een ringboek van bookcrossing: Verdwijnpunt van Arnaldur Indridason.

En daarna liggen er nog drie recensieboeken te wachten :) . Ik ben voorlopig nog niet uitgelezen.......

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51911 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hè dat klinkt als een heerlijke dag die je gehad hebt. Niets lekkerder dan met boeken bezig zijn!

Ben héél benieuwd naar je recensie over De lijst van al mijn wensen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51918 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: Momenteel lees ik.....

Inge schreef : momenteel lees ik boek 3 van mijn leesuitdaging: Extase van Couperus

Extase: Een boek van geluk staat er onder de titel...dat is een leuke tip van jou; staat hier nog ongelezen in de kast en ik wil vandaag eens iets anders dan anders lezen!

groetjes, irene

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51924 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

irene schreef : momenteel lees ik boek 3 van mijn leesuitdaging: Extase van Couperus

Extase: Een boek van geluk staat er onder de titel...dat is een leuke tip van jou; staat hier nog ongelezen in de kast en ik wil vandaag eens iets anders dan anders lezen!

groetjes, irene

Ik heb nog maar een klein stuk gelezen maar is toch een vreemd boek... 'k ben benieuwd wat jij er van vindt. Ik heb onlangs Eline Vere en Noodlot gelezen, maar dit boek is nog "raarder"

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51946 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: Momenteel lees ik.....
Dit boek is inderdaad heel anders dan de andere werken die ik van Couperus heb gelezen. Zo'n klein werkje (126 pagina's) en dan zoveel verteld...Ik vond het wel een mooi verhaal, met veel diepgang, ook beslist een literair werkje om meerdere malen te lezen, dan haal je er vaak zoveel meer uit. Had ik met Noodlot ook. De meeste boeken van Couperus heb ik in de loop der jaren (vanaf mijn Middelbare Schooltijd) nu wel gelezen, tot mijn grote schande Eline Vere en de Boeken der kleine zielen nog niet; ze staan nog wel (met mijn meisjesnaam) in de boekenkast, eens kijken of ze nog niet van ouderdom uit elkaar zijn gevallen ;-)

Tijd voor maken pagina: 0.481 seconden