- Ontvangen bedankjes 0
Dat lijkt me misschien niet zo'n vreemde verklaring, gezien het citaat dat hier te vinden is:Marjo schreef : Zoals ik al zei: dat zijn de kennissen die je daar ontmoet, de mensen die daar schaatsen.
Dat doe ik zelf ook tenslotte, dat ik een bepaald groepje mensen die ik van een specifiek iets ken ook als zodanig aanduid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dat er veel veranderd is, is duidelijk, maar dat die veranderingen in zekere zin zo snel zijn gegaan, valt toch wel op. De boeken van Sjöwall en Wahlöö zijn iets meer dan een half decenium later geschreven en hoewel er sindsdien toch ook wel dingen veranderd zijn, komen deze boeken veel minder achterhaald over. Het zal deels ook wel te maken hebben met de opvattingen van de auteurs.berdine schreef : Ja, ja er is veel veranderd de laatste decennia!
Ik ben bezig in "Lotgevallen van een beddenverkoper" van Michael Kumpfmüller. Een heel ander boek dan het aangrijpende "Dorst". Beddenverkoper en vrouwenversierder Heinrich vlucht begin jaren '60 naar de DDR om aan zijn schuldeisers te ontkomen. Zijn vrouw komt met de kinderen na. Heinrich vat algauw zijn hobby: vrouwen versieren weer op. Met veel humor verteld, maar chronologisch danig door elkaar zodat je goed op moet letten.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen