- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
jeannette schreef : Dat is misschien ook een tip, dat vraag-en-antwoord wel begrijpelijk moet zijn, ook voor mensen die het niet hebben gelezen.
Marjo schreef : het blijft in hoofdzaak gaan om de boeken en de schrijvers.
Hoe zou je dat denken Jeanette? De hele middag gaat op aan vier schrijvers, en dat zou ik graag zo willen houden. Wij waren er al wel eerder, dus dat zouden anderen ook kunnen doen, maar ik weet het niet. Zou dat werken??
Manja Cr. schreef : En wie betaalt dat dan, Bep?
MC
Bep schreef : Het is goed om langzaam te groeien, maar dat wel weloverwogen te doen en een idee te hebben waar je naar toe met Leestafel, weten wat je krachten zijn.
Als Leestafel nou de volgende keer kortingsbonnen kan uitdelen, bijvoorbeeld bij Bol.com, dat heb je weer wat meer te bieden. Dat betekent meer bezoekers op de Debutantendag, meer (vaste) bezoekers op het forum en een sterkere uitgangspositie voor verdere ontwikkelingen voor Leestafel.
Dettie schreef :
Ik kan niet commercieel worden Bep. Zo gauw Leestafel commercieel wordt dan moet de poëzie er af. Ik mag de poëzie alleen plaatsen zo lang Leestafel niet commercieel is.
Kortingsbonnen van Bol uitdelen is commercieel, zoals enorm veel commercieel is of als commercieel gezien wordt.
Bovendien denk ik niet dat mensen voor kortingsbonnen naar een schrijversmiddag komen of blijven zitten. Ik ben bang dat ze dan de bon aannemen en vertrekken...
Maar ik ben wel blij met al jullie opmerkingen, ik denk wel dat ik sommige dingen wel kan gebruiken voor de volgende keer.
Bedankt!
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen