Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Foto's en Debutantendag 6 september 2009 in Castricum

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29689 door jeanette
Beantwoord door jeanette in topic Re: bericht

Bep schreef : [ Misschien kun je zelfs een bepaald college over literatuur houden

He bah!!!

Gewoon onze interesse in literatuur delen in een ongedwongen sfeer.

Jeannette
Laatst bewerkt doorjeanette.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden - 16 jaren 10 maanden geleden #29690 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht

jeannette schreef :
Maar wat zou voor jou dan een reden zijn om naar de Debutantendag te gaan?

Deze vraag heb je nog niet beantwoord...

Zou jij de moeite nemen om naar een Debutantendag van de Leestafel te gaan, Bep?

En hoe zit het met de andere Leestafellezers?

Jeannette

BEWERKT:

Ik zou zeker de moeite nemen. Ik zou het wel een reisje vanuit Groningen waard vinden. Zou ik ergens in de buurt een hotelkamer nemen en er een dagje aan toevoegen. Heb ik een reden om ergens naar toe te gaan. Ik wil de anderen ook niet teleur stellen, je moet er samen iets van willen maken en dan kan het ook wat worden als Dettie en Marjo de kar blijven trekken.
Laatst bewerkt 16 jaren 10 maanden geleden doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29691 door Bep

jeannette schreef : [ Misschien kun je zelfs een bepaald college over literatuur houden

He bah!!!

Gewoon onze interesse in literatuur delen in een ongedwongen sfeer.

Jeannette

:)
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29692 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Bep schreef : Het gaat er gewoon om nu dat er aanwezigen zijn, mensen die de ruimte vullen en graag luisteren. Meer hoeft niet. Je zit ook niet in een ronde kring als bij Thijssen, zodat alles voor iedereen zichtbaar is. Het is veel ongedwongener.

"De ruimte vullen" dat is nou niet bepaald een goed reclamepraatje ;). Ik denk dat als mensen gaan, dat ze dan toch verwachten dat ze met literatuurliefhebbers in aanraking komen. Ze zullen benieuwd zijn naar de vragen die anderen stellen, iets willen leren over literatuur. Misschien kun je zelfs een bepaald college over literatuur houden, kortingsbonnen uitdelen, wees creatief! :mrgreen:

Hoo bep, wat er op de debutantendag gebeurt is juist de ontmoeting met mensen die van literatuur houden. Bovendien heb je daarnaast nog eens de ontmoeting met de schrijvers en nogmaals ik heb dus geen financiële middelen om kortingsbonnen e.d. uit te delen. Ik ben al blij als de plaatselijke boekwinkel gratis posters wil maken en dat de schrijvers willen komen. Ik ben zo creatief als wat, maar als je geen geld hebt wordt het wel lastig.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29693 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Bep schreef :
Maar wat zou voor jou dan een reden zijn om naar de Debutantendag te gaan?

Deze vraag heb je nog niet beantwoord...

Zou jij de moeite nemen om naar een Debutantendag van de Leestafel te gaan, Bep?

En hoe zit het met de andere Leestafellezers?

Jeannette

Ik zou zeker de moeite nemen. Ik zou het wel een reisje vanuit Groningen waard vinden. Ik wil de anderen ook niet teleur stellen, je moet er samen iets van willen maken en dan kan het ook wat worden als Dettie en Marjo de kar blijven trekken.

Mag ik dan vragen waarom je deze keer niet kwam? Ik heb het luid en duidelijk op de site aangekondigd, op het forum gezet en er een nieuwsbrief over gestuurd naar alle leden.

Maar het gaat niet alleen om jou hoor Bep. Ik vraag me gewoon af waarom er zo weinig mensen op af komen terwijl ze allemaal van lezen houden.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29694 door Bep

Dettie schreef :
Hoo bep, wat er op de debutantendag gebeurt is juist de ontmoeting met mensen die van literatuur houden. Bovendien heb je daarnaast nog eens de ontmoeting met de schrijvers en nogmaals ik heb dus geen financiële middelen om kortingsbonnen e.d. uit te delen. Ik ben al blij als de plaatselijke boekwinkel gratis posters wil maken en dat de schrijvers willen komen. Ik ben zo creatief als wat, maar als je geen geld hebt wordt het wel lastig.

Dettie

Ok, sorry, wilde geen verwijten maakt, ik reageerde slechts op Marjo's tekst.

De uitgevers verdienen grof geld aan boekenverslinders als op dit forum. Bovendien enthousiasmeert dit forum mensen te lezen. Een financiële prikkel vanuit uitgevers zou dus op zijn plek zijn. Voor verder succes van Leestafel is dat noodzakelijk, stilstand is achteruitgang. Dat kun je uitleggen aan uitgevers of andere literaire instanties. Maak een soort plan, wat je allemaal gedaan hebt, wat je naar toe wil met Leestafel, hoeveel bezoekers je hebt etc. en dien dat in bij instanties die je kunnen steunen. Als je een goed plan hebt en die steun krijgt, wordt je ook serieus genomen.
Laatst bewerkt doorBep.

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden