- Ontvangen bedankjes 0
jeannette schreef : Het kan volgens mij niet aan de keuze van de schrijvers gelegen hebben!
Jeannette
. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling :roll:. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Leestafel stelt geen debutantenprijs in bep. Wij lezen debutanten. We volgen de inzendingen voor de Academia Debutantenprijs maar hebben daar voor de rest niets mee te maken. Die lijst is voor ons alleen handig omdat we dan kunnen zien welke debuten er zijn uitgegeven omdat dat vaak niet duidelijk is. We hebben wel de shortlist meegelezen van de Academiaprijs en gezegd wat wij het beste boek vonden maar hier zit geen Leestafelprijs aan verbonden of zoiets, dat doen we gewoon voor ons plezier.bep schreef : Jullie onderscheiden je al in genoeg dingen. Bijv. dat het een hele dag is, dat het aan het strand is, dat meerdere schrijvers bij elkaar komen, dat je als lezers dichtbij de schrijvers kunt komen. Prachtig allemaal. Alleen het is, denk ik, niet nodig een debutantenprijs in te stellen (die zijn er immers en met prijzengeld), dan geef je daar wellicht te veel de nadruk aan, wat deze onderscheidende dingen naar de achtergrond doet verdwijnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
jeannette schreef : Het kan volgens mij niet aan de keuze van de schrijvers gelegen hebben!
Debutanten zijn natuurlijk relatief onbekend, maar het is de verdienste van Dettie dat zij "succesvolle" debutanten uitgenodigd heeft. Het leuke was ook dat de vier romans van deze schrijvers totaal verschillend zijn.
Voor iedere smaak was er wat bij!
Potentiele bezoekers moeten eigenlijk wel bereid zijn om de debuten van deze schrijvers van te voren te willen lezen.
Ik heb alle boeken in de bibliotheek kunnen lenen.
(Robert Vuijsje heeft al genoeg publiciteit! Maar niet alle lezers waren negatief over zijn boek, Dettie!!!)
Jeannette
Ach Mira, inside info, ik denk dat dat wel mee valt. Maar Dettie vertelt het niet, dus doe ik het maar: Manja was 'aanwezig' in de vorm van een bos prachtige rode rozen
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen