- Ontvangen bedankjes 0
Marjo schreef : Er waren bekende namen!! Maar ja, geen Mulisch, geen A F Th..
Die willen we niet eens, het is voor debutanten!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Er waren bekende namen!! Maar ja, geen Mulisch, geen A F Th..
Die willen we niet eens, het is voor debutanten!!
Dettie schreef : Nou... Bert Natter gefeliciteerd met zijn succes! Hij heeft het boek geschreven niet ik.
Het is leuk dat uitgerekend hij er gisteren was en ik vind het leuk dat tot twee keer toe iemand op de debutantenmiddag was die naderhand een mooie prijs wint. Dan vraag ik toch wel de betere schrijver denk ik dan.
Ik heb overigens wel een vraag.
Die heb ik ook bij de bookcrossers gesteld. Het is géén verwijt, ik ben er écht, oprecht benieuwd naar.
Leestafel heeft best veel leden, en ik heb ook het idee dat we gisteren goede schrijvers hadden. Van buitenaf (grote literaire sites) kreeg ik ook veel complimenten wat betreft de schrijvers die kwamen.
Afgezien van de afstand zou ik graag willen weten waarom er in verhouding zo weinig belangstelling is voor de debutantenmiddag. Als er heel bekende schrijvers zouden komen zoals Geert Mak of Thomas Rosenboom of Kluun of Heleen van Rooyen zouden jullie dan wél komen? (Het gaat om de bekendheid niet of jullie een voor- of afkeur hebben voor een schrijver, dus daarover geen discussie graag)
Mijn vraag is: Is het feit dat de schrijvers 'onbekend' zijn iets wat jullie weerhoudt te komen? Bied ik de middag niet aantrekkelijk genoeg aan? Of hebben jullie sowieso weinig belangstelling in schrijversmiddagen? Vinden jullie alleen bekende schrijvers interessant?
Dat vroeg ik me af. Het gaat me er om dat ik er van leer. Ik hoef geen redenen of excuses waarom iemand niet kwam, daar gaat het niet om. Het gaat me erom waarom er in feite zo weinig belangstelling voor is, niet alleen hier op Leestafel maar ook bijv. bij bookcrossing. Ik snap dat niet echt, vandaar m'n vraag.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen