Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Foto's en Debutantendag 6 september 2009 in Castricum

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29667 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht

Marjo schreef : Ik vind de suggestie van Berdine wel leuk: een aantal pagina's uit een boek plaatsen. Je wou het natuurlijk wel even moeten vragen aan de betreffende schrijver.

Verder is er inderdaad in september heel veel te doen, als ik alleen al naar het aanbod in mijn eigen stad kijk, dan weet je gewoon niet wat je kiezen moet. Maar we zitten wel vast aan de opening van de strandtent (of de bibliotheek zou bereid moeten zijn mee te werken) en eventueel dus ook met het al of niet rijden van de bus (zou ook niet hoeven als de bieb inspringt)

Dus wanneer moet je dit EVENEMENT dan houden?? In het voorseizoen?? Of juist in de winter?

Voorseizoen, zelfs beter dan september (vakantieperiode), niet winter. 8)
Laatst bewerkt doorBep.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29668 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik denk dat de charme juist is dat het aan het strand gehouden wordt.

Dat zeiden alle schrijvers zondag ook. Nu eens geen zaaltje of bibliotheek maar aan het strand, dat gaf ook iets ongedwongens.

Maar we kunnen het ook eens vóór de schoolvakanties proberen ipv daarna of eind augustus meteen na afloop van de schoolvakanties. In september gaat inderdaad alles weer van start en dan wordt het moeilijker kiezen.

Inderdaad een leuk idee van Berdine, maar zou het helpen? Bep wist al niet dat we de boekverslagen hadden staan. En die komt nog regelmatig op het forum. Misschien op de site die bladzijden plaatsen als het mag van de schrijvers/uitgevers.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29669 door Bep

Dettie schreef : Oei Bep, van de boeken van deze debutanten staat een (of meerdere) verslag op dit forum en hebben we er al dan niet uitgebreid over gepraat. Ook zijn deze boeken aangeboden en rondgegaan onder de leden.

Dettie

Ok :mrgreen:
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29670 door Bep

Dettie schreef : Ik denk dat de charme juist is dat het aan het strand gehouden wordt.

Dat zeiden alle schrijvers zondag ook. Nu eens geen zaaltje of bibliotheek maar aan het strand, dat gaf ook iets ongedwongens.

Maar we kunnen het ook eens vóór de schoolvakanties proberen ipv daarna of eind augustus meteen na afloop van de schoolvakanties. In september gaat inderdaad alles weer van start en dan wordt het moeilijker kiezen.

Inderdaad een leuk idee van Berdine, maar zou het helpen? Bep wist al niet dat we de boekverslagen hadden staan. En die komt nog regelmatig op het forum. Misschien op de site die bladzijden plaatsen als het mag van de schrijvers/uitgevers.

Dettie

Linkjes naar de boekverslagen was ook goed geweest.
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29673 door jeanette
Beantwoord door jeanette in topic Re: bericht
Volgens mij is het voorjaar ook een periode waarin mensen zonder schoolgaande kinderen op vakantie gaan....

Misschien is het een idee om de Debutantendag te combineren met een ontmoetingsdag voor Leestafellezers?

Zijn er lezers die interesse hebben in zo'n dag?

Jeannette
Laatst bewerkt doorjeanette.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29674 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Het klinkt dan meteen een stuk vrijblijvender.

Misschien is dat ook een punt dat meespeelt. Dat sommige mensen denken: Er komt zo weinig publiek en dan voel ik me verplicht het boek van die schrijver te kopen, (verkopen zij hun boeken op de debutantendag, Dettie?) of al in zijn bezit te hebben.

Ik herinner me een middag me Jeroen Thijssen - dat was geen debutantendag - maar toen zat vrijwel iedereen met diens boek in zijn handen. Misschien hebben potentiële bezoekers het idee, dat dat ook van hen verwacht wordt?
Laatst bewerkt doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden