Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Foto's en Debutantendag 6 september 2009 in Castricum

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29695 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht

Dettie schreef :
Mag ik dan vragen waarom je deze keer niet kwam? Ik heb het luid en duidelijk op de site aangekondigd, op het forum gezet en er een nieuwsbrief over gestuurd naar alle leden.

Maar het gaat niet alleen om jou hoor Bep. Ik vraag me gewoon af waarom er zo weinig mensen op af komen terwijl ze allemaal van lezen houden.

Dettie

Oh, vergeten te melden. Ik had geen van de boeken gelezen. Ik wil toch wel tenminste een boek hebben gelezen dat me boeit. Ik wil het liefst de vragen van lezers wel kunnen volgen. Dat is misschien ook een tip, dat vraag-en-antwoord wel begrijpelijk moet zijn, ook voor mensen die het niet hebben gelezen.
Laatst bewerkt doorBep.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29696 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hier schiet je natuurlijk ook niet echt iets mee op.maar de dingen zijn heel grillig , ik denk dat er niet echt een succesformule bestaat. Niet bij schrijvers"niet bij "evenementen" van sommige boeken of cd's die toppers worden denk je , is dit nou verdiend en andersom.

Met andere woorden ik heb geen advies.

Over 'gedwongen" samen komen van leestafelaars, dat kan volgens mij wel gewoonn, voor alles is toch een eerste keer, je school , je club, je werk.

Ja dan heb je niet van tevoren "gemaild" zo wat. Het is toch geen must dat er een vriendschap uit ontstaat en tja misschien vond je iemand op leestafel leuk en valt je dat tegen of iemand stond je tegen en je ontmoet hem of haar en het is enig. Je kunt het ook zien naar een feestje gaan waar je alleen de gastheer/vrouw kent , dan hoeft dan echt geen verkrampt samen zijn te gaan.

Manja, ik voel me tekort schieten.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29697 door jeanette
Beantwoord door jeanette in topic Re: bericht

Bep schreef : Dat is misschien ook een tip, dat vraag-en-antwoord wel begrijpelijk moet zijn, ook voor mensen die het niet hebben gelezen.

De schrijvers hadden meer gespreksstof dat het half uur dat ieder van hen toegewezen was. Alles verliep heel ongedwongen.

Als je wou, kon je een vraag stellen. Maar er was geen vraag-en-antwoord over de inhoud van het boek... De schijvers vertelden meer in het algemeen hoe het boek tot stand gekomen was; over het schrijfproces. Maar dat heeft Dettie al uitvoerig in haar verslag vermeld.

Ik bezoek wel eens literaire lezingen van schrijvers, maar zo'n bijeenkomst verloopt heel anders!

Jeannette
Laatst bewerkt doorjeanette.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29698 door Bep

Manja Cr. schreef :
Manja, ik voel me tekort schieten.

Daar is geen reden toe, Manja. Je hoeft niet te komen, als je niet wilt, je niet goed voelt of om een andere reden.
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29699 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Zomaar een ideetje, Wat dachten jullie van de 21e juni en dan 's avonds een combinatie van de langste dag vieren?

Manja

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29700 door Bep
Het is goed om langzaam te groeien, maar dat wel weloverwogen te doen en een idee te hebben waar je naar toe met Leestafel, weten wat je krachten zijn.

Als Leestafel nou de volgende keer kortingsbonnen kan uitdelen, bijvoorbeeld bij Bol.com, dat heb je weer wat meer te bieden. Dat betekent meer bezoekers op de Debutantendag, meer (vaste) bezoekers op het forum en een sterkere uitgangspositie voor verdere ontwikkelingen voor Leestafel.
Laatst bewerkt doorBep.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden