Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Foto's en Debutantendag 6 september 2009 in Castricum

16 jaren 10 maanden geleden #29735 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ziet er geweldig uit Dettie. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Bij een paar namen een klein beetje een uiterlijk Marjo en Jeannette, van jouw ist ik het al!

Manja

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29736 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht
Ziet er best gezellig uit. Waarom dan zo ontevreden over de lage opkomst? Is toch helemaal niet zo'n groot probleem? Ik zie dat Robbert Dijkgraaf er was :shock:, dat is de bekendste natuurkundige van NL!
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29737 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Nou Dettie, je hebt je foto's toch aardig goed gekregen! Ziet er prima uit!

En het ziet er ook erg gezellig uit. Volgend jaar gebruiken bij de uitnodiging/aankondiging!

Ik hoop dat ik dan wel kan komen. :?
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29739 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Mijn tenen krullen bij al die voorstellen. Ik weet wel dat ik dat helemaal niet zou willen..al die extra dingen erbij.

Precies zoals Jeanette zei: het is nu ongedwongen en alsjeblieft, laten we dat zo houden.

Als mensen geen zin hebben, dan houdt het op, en moet je ze niet met dingen die niets te maken hebben met de debuterende schrijvers erbij willen halen.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29740 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht
Misschien moet je je inderdaad niet al te veel ambities stellen. De waarde van LT zit hem in de groep enthousiaste lezers die ervaringen uitwisselen in een ongedwongen sfeer, waarbij het plezier in lezen voorop staat. Als dat doel altijd voorop staat kan LT een nog interessantere site en forum worden. Het kan andere mensen enthousiasmeren tot lezen. Dat is per slot van rekening het doel van LT. Een Debutantendag kun je zien als iets extra's, maar ook als iets wat het forum kan versterken.

Ik zou het liever wat anders zien. Ik zou er liever een intellectuele swing ;) aan willen geven (de meeste boeken die hier besproken worden, zijn niet de soort boeken die ik lees). Maar ook dat heeft op LT een plek.

Henk
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29742 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Marjo schreef : Mijn tenen krullen bij al die voorstellen. Ik weet wel dat ik dat helemaal niet zou willen..al die extra dingen erbij.

Precies zoals Jeanette zei: het is nu ongedwongen en alsjeblieft, laten we dat zo houden.

Als mensen geen zin hebben, dan houdt het op, en moet je ze niet met dingen die niets te maken hebben met de debuterende schrijvers erbij willen halen.

Zelf vind ik die ongedwongen sfeer ook het leukste en ik vind het leuk zoals het is. Geen toeters en bellen maar gewoon relaxed schrijvers en lezers bij elkaar.

Maar voor de schrijvers zelf is het leuker als er wel ietsje meer mensen zijn, Harry Oltheten komt helemaal uit Deventer. En dan 8 bezoekers inclusief Leestafelmensen.... dat is gewoon erg weinig. Om nu allerlei lokkertjes te verzinnen hoeft voor mij ook niet. Ik vind het al heel wat dat de entree gratis is, bij de bibliotheek of andere dingen moet je altijd betalen als je een schrijver wilt zien en horen.

Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook vrij lang met zo'n dag bezig, eerst kijken welke schrijvers willen komen, voor ik 4 schrijvers heb is er al heel wat gemaild, daarna het heen en weer mailen over waar en hoe laat en wat enz. Dan alle publiciteit regelen, de posters en de flyers maken en afdrukken, die overal ophangen en neerleggen, en allerlei instanties op de hoogte brengen van die dag, de ruimte regelen etc. Dan je verdiepen in de schrijvers zelf, interviews luisteren, vragen bedenken, introdcutiepraatje maken enz. Bedankje regelen etc. Er gaat toch behoorlijk veel werk in zitten.

Voor mij zou het ook leuk zijn als er meer respons op komt na alle tijd en werk en energie die er in gestopt is.

Ik zal gewoon moeten zorgen dat ik zeker weet dat de debutantendag in kranten vermeld gaat worden (advertenties?) en nog véél meer posters en folders moeten gaan verspreiden en zo.

Als het echt alleen voor Leestafelmensen zou zijn dan zou ik denkelijk gewoon een datum met Leestafelmensen afspreken zoals we vroeger ook wel gedaan hebben en gewoon een Leestafelbijeenkomst (met eventueel één schrijver, niet vier schrijvers) organiseren.

De debutantendag is voor mij dus niet alléén Leestafel. Het is ook iets willen bieden voor meerdere mensen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden