Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden - 19 jaren 6 maanden geleden #12546 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Hoi Bernadet,

Ik moest er vanmiddag even uit met Evan die mocht afzwemmen. Hoera! Zijn B-diploma gehaald.

En we zijn net even heen en weer geweest naar het ontsteken van een grote kerstboom met aansluitend feest. Nu worden er door man Marcel en dochter Alana pannenkoeken gebakken in de keuken. Jummie!

Voor schrijversbezoeken word ik meestal via de SSS door scholen en bibliotheken gevraagd. Aan mailing heb ik ook al gedacht, maar dat is nog een aardige klus. Een eigen website is in de maak! Hopelijk is alles eind de week in de lucht. Dus wacht het af en zoek het op: www.brigittebosman.nl !

Brigitte

Wat een geweldig verhaal van dat meisje trouwens. Je zou er zo een leuk prentenboek van kunnen maken.
Laatst bewerkt 19 jaren 6 maanden geleden doorBrigitte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12547 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Gefeliciteerd met Evan! Ik ben nooit verder dan een A diploma gekomen.

Ja leuk he dat meisje. Ze vroeg ook Waarom zit er aan die boom maar één appel en waarom aan die andere boom zovéél appels.

(Geleerden tobben er nog over)

Je site ziet er vrolijk uit, mooie kleuren!

Ook goed dat er e-mail op staat. Ik probeer wel eens een schrijver te bereiken omdat we een vraag hebben of om diegene te wijzen op een mooie recensie op Leestafel maar dat is zo enorm moeilijk af en toe. Op gegeven moment geef je het maar op. Als het echt een belangrijke vraag is probeer ik het nog wel eens via de uitgever maar de ene uitgever is de andere niet. Maar ik kan me ook voorstellen dat sommige schrijvers liever niet zo rechtstreeks benaderd willen worden, ook de ene schrijver is de andere niet.

Ben erg benieuwd hoe de rest van je site wordt!

Groetjes

Bernadet

die accuut trek in pannenkoeken krijgt.
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12548 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Zal ik proberen een pannenkoek door de computer te proppen? Misschien kan ie in het CD-laatje?!

Bedankt voor je compliment over mijn site, het wordt natuurlijk nog véél mooier, let maar op.

Ik moet vanavond de deur uit, ik ga lekker zingen in een popkoor. Ik hoop dat lezers het niet erg vinden, maar... tot morgen!

Groetjes,

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12550 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Tot morgen!

Fijne avond!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12553 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik weet niet of dat werkt, mailings..

Ik zit dus op een basisschool, in het documentatiecentrum, en krijg geregeld mailings toegestopt. Nu ken ik jouw naam en zou ik beter kijken, maar iets van een onbekende schrijver verdwijnt vaak toch de prullenbak in..Je zou moeten zorgen dat er over geschreven wordt..vriendjes maken met journalisten, de bladen voor kinderen benaderen. Maar dat soort dingen kent je uitgever vast ook.

Kleine postertjes bij kinderboekenwinkels, met een stukje tekst...

Ik let zelf altijd op dingen die uitgestald zijn, op een bieb, in een winkel..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12554 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ha een boek over zwemmen..ook heel herkenbaar voor kinderen!

Ben je nu met een kinderboek bezig?

Ja, ik dacht al dat dat het antwoord was, dat het heel dicht bij jouw gezin stond, dat brandnetelboek..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden