Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12513 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ja, die lay-out is erg belangrijk in Ridder Rik..was ik ook benieuwd naar.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12515 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
De lay-out wordt door de uitgever bepaald, daar heb je als schrijver (meestal) niet of nauwelijks invloed op.

De promotie laat mijn uitgever helaas aan de schrijver zelf over. Ik word wel uitgenodigd voor de Boekenmarkt in Den Haag en de Boekenbeurs in Antwerpen, maar wat je daar gaat doen (bijvoorbeeld workshops in Den Haag) dat moet je allemaal zelf regelen. Er zijn wel uitgevers die er veel meer aan doen, maar de mijne niet helaas. Het is erg veel werk om naast het schrijven ook presentaties te regelen, een website te maken en jezelf te promoten. Als er mensen zijn die wat promotie betreft nog suggesties hebben: meer dan welkom!

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12519 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Goedemorgen Brigitte

Ik zal eens hard gaan nadenken over je vraag over promotie.

Wat me opviel in je laatste twee boeken dat je in alle twee sprake is van een boomhut. Heb je daar zelf goede herinneringen aan?

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12521 door Brigitte
Goedemorgen Bernadet,

Vroeger speelde ik graag buiten en hield van hutten bouwen en vuren maken. Ik kan de keren niet meer tellen dat ik zelf aan het bouwen was. Wij maakten altijd een hut tussen de struiken, met oude dozen en grote stukken karton. Soms hadden we ook wat planken. Maar een echte boomhut is altijd een droom gebleven. Er waren bij ons in de buurt geen mogelijkheden om er één te bouwen, maar dat leek me echt gaaf!

Nu zie ik dat mijn kinderen ook gek zijn op hutten bouwen. Bij een vriendin (ze woont op een boerderij) heeft mijn dochter Alana een halve zomer doorgebracht in een hut hoog in een boom. Als ik ooit een huis krijg met een grote tuin met bomen... Wie weet!

Brigitte

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12522 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Promotie is toch vooral je laten zien denk ik, op scholen en in bibliotheken. Maar dat is niet altijd even makkelijk natuurlijk.

Hoe oud zijn je kinderen precies?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12524 door Brigitte
Alana is 9 en Evan is 6 1/2. En onafscheidelijk!

Brigitte

Tijd voor maken pagina: 0.518 seconden