- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Wat ik wel gemerkt heb is dat er steeds meer afgeweken wordt van wat de feitelijke bedoeling is van dit item, en dat is het boek Een nagelaten bekentenis bespreken.
Ik denk dat dit door allerhande zaken die erbij gehaald worden een beetje op de achtergrond begint te raken en dat de rest van de leden zich ook een beetje terughoudend opstellen vanwege die extra zaken die erbij komen kijken. Dus misschien kunnen we opnieuw beginnen en inderdaad gaan roepen wat een rotboek of wat een prachtig boek en vertellen waarom het boek zo rot of prachtig gevonden wordt.

Inge schreef : Inwijding, Jong holland, liefdesleven, onopgelost en vijftig. Ik ga toch wekelijks naar de bib..... dus..... Ik ontzie het niet om naar de bib te gaan, alleen ben ik gestopt met naar 3 verschillende bibliotheken te gaan..... Kon de hoeveelheid boeken niet meer aan want als ik een bibliotheek binnenloop heb ik altijd méér dan 1 boek mee (zo een 5-tal gemiddeld) met 3 bibliotheken liep dat op tot 15 boeken en toen raakte ik gefrustreerd omdat ik niets meer op tijd kon uitlezen :lol: :lol: :lol:
Dus nu gewoon de gemeentelijke bibliotheek van onze gemeente. :lol:
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen