Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81531 door berdine
Ach.. :?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81637 door berdine
Ik heb er ook een aan de kant gegooid. Het eiland van Victoria Hislop. Al meteen een paar niet lekker lopende zinnen, kan ook aan de vertaling liggen. Erger is dat de hoofdpersoon vertelt dat ze 22 is, archeologie heeft gestudeerd en in een museum werkt. Nou, denk je dan, dat heeft ze snel voor elkaar! Dan heeft ze het over haar "ooit zoveel belovende relatie". Nou, ooit? dat kan op die leeftijd toch nog niet zo lang geleden zijn? Maar dan is ze een halve pagina verder opeens 25!

Nee dat eiland en ik, dat wordt niks, dat heb ik na 3 blz. al gezien....

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81640 door dettie
O ja, ergerlijk is zoiets. Dat klopt dan gewoon niet en ik snap ook niet dat het door de redactie niet opgemerkt wordt. Ze zouden jou moeten aannemen Berdine. Daar zouden ze een gouden werknemer aan hebben.

Dettie

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81641 door berdine
Het is nou te laat...ik ben met pensioen :mrgreen:

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83308 door marjo
Elena Ferrante, door de een resoluut naar de donkere krochten van de bieb verwezen, door de ander luid lovend onthaald. Ik had een Franse versie, en het begon goed. Las lekker weg, verhaal over twee jonge kinderen in een achterbuurt in Italië, prima.

Ik ben tot 150 pagina;s gekomen, maar toen was het nog steeds geneuzel over die vriendinnen, waarvan de een niets zonder de ander kan doen, terwijl die ander het goed lijkt te kunnen zonder. Nog steeds leesbaar, maar het boeide me niet meer.

Dus hoef ik de andere delen van wat in het Nederlands De Geniale Vriendin heet ook (gelukkig) niet meer te lezen.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83309 door dettie
Oh gelukkig Marjo, ik had dus De geniale vriendin gekocht en kwam er ook niet door, meerdere keren in begonnen maar nee, het lukte niet. Ik had me er heel wat van voorgesteld. Ik geloof dat het naar Willeke is gegaan maar weet het niet zeker.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden