Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74803 door marjo
En Thé Lau is ook terug. Zijn verhalen konden mij niet boeien. Ik ben de titel van het boek al kwijt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74912 door irene
Ik ben de titel van het boek al kwijt.

Dan heb je de 50 bladzijden blijkbaar niet eens gehaald ;-)

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74936 door marjo
Het eerste verhaal vond ik niets, en daarna heb ik een paar verhalen willekeurig gelezen.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74945 door berdine
Ik heb een pagina of 25 gelezen in De 9 dagen van Rabbit Hayes van Anna McPartlin en ik ben het gebabbel nu al beu. Ik geloof dat ik steeds kritischer word. :? Het boek telt bijna 400 bladzijden en mijn stapel te lezen boeken is te hoog om mijn tijd te verdoen met doorworstelen in de hoop dat het zo meteen beter wordt....

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #80118 door berdine
Bijna 150 pagina's gelezen van Atlas van de menselijke geografie van Almudena Grandes, die ik toch hoog had ingeschat. De vier vrouwen in dit boek zijn allemaal rond de 35 en allemaal ontevreden met hun bestaan. Ze hebben een goede baan en genoeg geld, zijn zelfs gelukkig getrouwd en toch missen ze van alles. Ze zoeken het in therapie en buitenechtelijke relaties en oh, oh, oh wat hebben ze het zwaar, ik wordt er doodmoe van.

De schrijfstijl is ook nogal vermoeiend. Ellenlange zinnen, die ik dikwijls in stukjes nog eens moet herlezen. Ik zal Grandes niet meteen helemaal afschrijven, want er bestaan goede recensies van andere boeken van haar, maar deze leg ik aan de kant!

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #80119 door marjo
Ik ben bang dat die goede recensies zijn van mensen die houden van haar stijl: ellenlange zinnen inderdaad. Veel ook lange omschrijvingen. Een 'zuidelijke stijl', of hoe je het noemt.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden