Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62519 door dettie
Ha nee, dat hoef ik ook niet te lezen. Het klonk zo grappig die vegetarische meisjes die al koeienmelkend liedjes uit de Sound of Music zitten te zingen... jammer dat het niets is, we konden het al vermoeden vanwege de cover maar ja, je weet maar nooit.

Wel heel leuk dat je het boek geprobeerd hebt!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62564 door marjo
Leggen jullie nooit boeken weg? Ik lijk hier wel de enige..maar aan de andere kant gebeurt het ook vrijwel nooit dat iemand roept dat ik toch door moet lezen.

Deze keer is het: ' het land 32´van Daan Heerma van Voss.

Hij schrijft vlot en het leest eigenlijk lekker weg, maar het verhaal is zo' n warboel. Er zit een man in een soort cel. Hij weet niet wie hij is, waarom hij daar is. In opdracht gaat hij verhalen verzinnen. En dan raak je als lezer de kluts kwijt...als je deze lezer bent dus.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, hoe je moet lezen.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62567 door dettie
nee, eigenlijk leg ik nooit boeken weg merk ik nu tot mijn eigen verbazing.

Wel doe ik soms héél lang over een boek omdat het aan een kant wel boeit

maar niet genoeg om achter elkaar uit te lezen. Dus dan lees ik andere boeken tussendoor.

Af en toe laat ik het te lang liggen en moet ik weer opnieuw beginnen, dat is dus niet handig! :D

Dettie

11 jaren 8 maanden geleden #62569 door
Ik leg eigenlijk ook nooit boeken weg. Het enige boek waarvan ik me kan herinneren dat ik er niet ver in ben gekomen is 'Het eiland van de laatste dag' (of iets dergelijks), van Umberto Eco. Er werd gezegd dat het gemakkelijker te lezen was dan 'De slinger van Foucoult', waar ik weinig moeite mee had, maar dit boek kon me niet boeien.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62596 door berdine
Ik lees ook wel eens een boek niet uit, Marjo. Niet zo vaak, maar toch. Ook doe ik, net als Dettie, soms heel lang over een boek. Meestal is dat boek dan wel goed, maar voor mij niet boeiend. Ik geef het alleen maar op als het b.v. vol fouten staat, gruwelijk of onsmakelijk is of dermate cryptisch dat ik er niets van begrijp.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62609 door marjo
Dat was het geval met dit laatste boek: cryptisch: ik begreep er niets van.

Tijd voor maken pagina: 0.496 seconden