Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

11 jaren 8 maanden geleden #62988 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Momenteel lees ik:

Heinrich Böll - Meningen van een clown

Een boeiend boek over het na-oorlogse Duitsland. De hoofdfiguur vindt veel mensen tamelijk hypocriet. Mensen die in de oorlog nog fanatiek nationalistisch waren en die na de oorlog ineens het licht hebben gezien en ineens bekend staan als 'goede' Duitsers, omdat ze nooit lid zijn geweest van de partij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 8 maanden geleden #63010 door
Meningen van een clown heb ik uit en daarmee heb ik in 8 jaar 787 boeken gelezen. Schandalig weinig. Het hadden er 100 per jaar moeten zijn. Eerst kwam ik op meer dan 100 per jaar uit.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63011 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou 97 boeken per jaar is bijna honderd dus zo erg als je roept is het niet :D

Dettie

11 jaren 8 maanden geleden #63018 door

Dettie schreef : Nou 97 boeken per jaar is bijna honderd dus zo erg als je roept is het niet :D

Dettie

Ja, maar als het eerst meer dan 100 per jaar waren en ik nu gemiddeld nog maar op 97 boeken per jaar kom, dan ben ik toch wel achteruit gegaan in de hoeveelheid boeken die ik lees.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63043 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben al een eindje op weg in "Woesten". Ik ben al een aantal indrukwekkende stukjes tegen gekomen. Een auteur die van meer dingen verstand heeft dan alleen letters op papier zetten. Dat kan ik altijd zeer waarderen.

11 jaren 8 maanden geleden #63288 door
Dit keer heb ik 4 thrillers uit de bibliotheek gehaald. Voorts nog een boek van Timur Vernes, dat ik onlangs in het Duits heb gelezen. M'n vader wilde het lezen en misschien dat ik deze Nederlandse vertaling ook nog wel even lees.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden