Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59692 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben ooit begonnen in die lessen maar ik vond het een enorm somber, naargeestig boek.

Zo'n zwarte kijk op alles.

Die tekeningen erbij vond ik ook erg leuk.

Dettie

die momenteel een fantasyboek leest, jawel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Het heet Tephran - De ster van Shakur geschreven door Paula King.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59694 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou, ben benieuwd wat je er van vindt! Straks ben je verslingerd aan de fantasy, haha!

Ja, die mevrouw Lohmark heeft zo haar rechtlijnige ideeën en die zijn behoorlijk zwart-wit, maar daar schijnt iemand straks iets aan te gaan veranderen. Het is niet zo dik, met een royale bladspiegel, goed geschreven ook, dus ik lees het wel uit.

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59695 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ha, jij schrijft er éérst over, Dettie? Ik ben nog benieuwder dan Berdine!

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59700 door dettie
Ja ik schrijf er eerst over Marjo, ik kan wel 'mopperen' op fantasy maar dan moet ik wel weten waar ik het over heb

natuurlijk. Dus... Binnenkort, in dit theater.... alvast tromgeroffel...

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59702 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef :

Ligt te wachten "Ik ben Pelgrim",

haha verwacht ik een verhaal over iemand die een pelgrimsroute loopt, en omdat me dat wel interesseert heb ik het boek even opgezocht, misschien kan ik het meelezen dacht ik. Maar het is héél wat anders.

Het is een onvervalste dikke thriller!

Pelgrim is de codenaam van een man die niet bestaat.

De geadopteerde zoon die uitgroeide tot een van de beste spionnen. De regisseur van een uiterst geheime eenheid binnen de Amerikaanse spionagedienst. Een man die, voordat hij van de aardbodem verdween, het ultieme boek schreef over forensisch onderzoek.

Het is datzelfde boek dat hem een jaar later in een obscuur hotel in Manhattan doet belanden, waar het lichaam van een onherkenbaar verminkt jonge vrouw is gevonden.

Maar wat begint als een moordonderzoek zonder aanwijzingen, verandert in een zoektocht naar een onbekende vijand die een weerzinwekkend plan tot uitvoer wil brengen.

704 pagina's A.W. Bruna Uitgevers

Dettie

Ha, ja ik wist dat het een thriller was :D Mijn collega in Kortrijk leest voornamelijk thrillers en over het algemeen kan ik goed op haar mening vertrouwen.

De 50/50 moorden is een boek dat ze mij geleend heeft en is ook een onvervalste thriller.

Hij verschuilt zich in je huis. Volgt je wekenlang. Weet alles van jou en je partner. En dan slaat hij toe… Wat zou jij doen wanneer de 50/50-moordenaar jou en je geliefde uitkiest om zijn duivelse spel te spelen?

Een psychopaat met een duivelsmasker ontvoert stelletjes en dwingt hen te kiezen wie van hen tot zonsopgang blijft leven en wie niet. De jonge profiler Mark Nelson wordt op zijn eerste werkdag in het team van de succesvolle rechercheur John Mercer meteen in de zaak van de 50/50-moordenaar betrokken. Op de plaats delict ligt het lijk van een verbrande man in bad en vinden ze een verontrustende tekening op de muur van een soort spinnenweb met symbolen. Als een volgend slachtoffer ontsnapt en zich verward en verminkt op het politiebureau meldt, wordt de zoektocht naar diens vriendin een race tegen de klok. Zij moet vóór de ochtend aanbreekt gevonden worden…

Lees meer
12 jaren 3 weken geleden #59757 door dettie
Kijk Inge, een interview met de schrijver van Ik ben Pelgrim

www.awbruna.nl/web/A.W.-Bruna/Nieuws/Art...-aan-Terry-Hayes.htm

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.490 seconden