Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

11 jaren 11 maanden geleden #60274 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....

Marjo schreef : Hubert Lampo is ook zo'n schrijver die steeds aan mijn opruimwoede ontsnapt. Stiller staat hier dus ook.

Opruimen vind ik moeilijk. Ik bewaar alles, nou ja, behalve oude kranten en dergelijke. Maar boeken wegdoen? Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen. Voor CD's en LP's geldt hetzelfde, zelfs als ik ze dubbel heb.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60280 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Je moet gewoon net als ik zes keer in zes jaar verhuizen Renate, dan doe je veel makkelijker dingen weg :D

Dettie

Die gelukkig nu al 14 jaar op hetzelfde adres woont.

11 jaren 11 maanden geleden #60286 door

Dettie schreef : Je moet gewoon net als ik zes keer in zes jaar verhuizen Renate, dan doe je veel makkelijker dingen weg :D

Dettie

Die gelukkig nu al 14 jaar op hetzelfde adres woont.

Gegroet. Ik ben in mijn leven 7 keer verhuisd en dat vind ik wel mooi.

Ik heb nu een ruim, levensloopbestendig huis, waar ik het liefst de rest van m'n leven wil wonen, tenzij ik nog eens de hoofdprijs in een loterij win.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60287 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ha ja die hoofdprijs weet wat, dan ga ik ook wel weg uit deze flat, voor een huis met een enorme tuin.

Of ga ik Bladerlust opzetten. Een huis voor schrijvers om in alle rust te kunnen schrijven... :D

Dettie

die lekker verder droomt

11 jaren 11 maanden geleden #60289 door

Dettie schreef : Ha ja die hoofdprijs weet wat, dan ga ik ook wel weg uit deze flat, voor een huis met een enorme tuin.

Of ga ik Bladerlust opzetten. Een huis voor schrijvers om in alle rust te kunnen schrijven... :D

Dettie

die lekker verder droomt

Misschien dat ik dan naar Remagen verhuis en meer synthesizers koop.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60373 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Ha ja die hoofdprijs weet wat, dan ga ik ook wel weg uit deze flat, voor een huis met een enorme tuin.

Dettie

die lekker verder droomt

En dat hotel waar we gezellig kunnen komen lezen???

hm is van mij nog altijd een droom om eens een "leescafe" of een lees B&B te beginnen :D maar zal bij dromen blijven denk ik want ik zal nooit die hoofdprijs winnen omdat ik geen lotto speel :D

Tijd voor maken pagina: 0.580 seconden