Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60381 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
ha ja, dat hotel, dat IS Bladerlust. Ik dacht eerst iets op te zetten voor mensen die even rust nodig hebben,

doordat ze het druk hebben en teveel gedaan hebben. Maar zo'n schrijversding lijkt me ook erg leuk, kan ook een combinatie worden Inge...

Ik heb het zelfs al eens getekend, het heeft de vorm van een zon, met centrale hal vol boeken en dan in de 'stralen' van die zon een appartement of kamer waar mensen heerlijk hun eigen verblijven hebben. En een heel grote tuin vol bloemen natuurlijk met allerlei hoekjes waar je heerlijk rustig kunt zitten.

Dettie

die lekker verder droomt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #60390 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik zou voorlopig al blij zijn met een betaalde baan. Een eigen bedrijfje is niets voor mij. Dan moet je jezelf kunnen verkopen en dat is niet mijn sterkste kant en daarmee druk ik me zwak uit. Ik ben niet goed met mensen.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60393 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het lukt je hier toch goed!

11 jaren 11 maanden geleden #60414 door

Marjo schreef : Het lukt je hier toch goed!

Tja, maar dat is op internet, dan is het anders. Ik kan in winkels ook wel een praatje maken, maar vriendschappen met mensen? Ik heb weinig geduld met mensen, iets wat m'n vader vaak merkt.

11 jaren 11 maanden geleden #60415 door
Momenteel lees ik:

De lessen van mevrouw Lohmark

Net uit:

Erich Maria Remarque - Van het westelijk front geen nieuws.

Het mag dan wel geen anti-oorlogsboek zijn, het schetst toch niet bepaald een vrolijk beeld van de oorlog. Door de leraar is het dan wel verkocht als iets geweldigs, het maakt je vooral triest over alle verwoeste levens, niet alleen van de gesneuvelden en de verminkten, maar ook van de schooljongens die na de oorlog en hun tijd in het leger, hun draai weer moeten vinden in het leven. Ze zijn ineens volwassen geworden en wat vroeger belangrijk leek, lijkt er ineens niet meer toe te doen. Is het eigenlijk mogelijk om de draad van het leven weer op te pakken, een studie te beginnen of voort te zetten, of moeten ze het doen met wat ze nu van het leven geleerd hebben.

Ik moet de andere 2 boeken, die kennelijk het vervolg van het verhaal vormen, misschien ook maar lezen.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60453 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het tweede is minder en het derde heb ik nooit meer gelezen. De bundel met de trilogie heb ik wel.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden