Kasra Parsi - Pen en Nieuwe Inkt

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20795 door pol
Kasra Parsi - Pen en Nieuwe Inkt werd gestart door pol
zoek je naar een mooi boek? Lees dan "Pen en Nieuwe inkt" van "Kasra Parsi". Ik heb er echt van genoten. Het is een absolute aanrader. google helpt je om meer info. te vinden. zoek naar de titel of naar de schrijver.
Laatst bewerkt doorpol.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20799 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Weet je, ik wil niets van je 'eisen', maar als je het boek echt wil aanprijzen, dan maak je een mooi verslag..Dat lees ik eerder, dan dat ik ga googlen!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20803 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Welkom aan de Leestafel!

Ben je zelf de schrijver Pol? Ik zag dat je op andere sites ook het boek aanbeveelt.

Als je het aan wilt bevelen dan kan je inderdaad, net wat Marjo zegt, beter vertellen waar het boek over gaat of als je niet de schrijver bent een verslag maken.

Leestafel is namelijk een niet-commerciële site.

Op het themaboek na hebben we alle boeken die op de site staan zelf gelezen. Misschien, als je zelf de schrijver bent en je wilt het boek onder de aandacht brengen, dat je een recensie-exemplaar kan sturen?

Je kan mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor het adres.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20806 door pol
Beantwoord door pol in topic Re: bericht
Beste Dettie,

Ik zou het graag willen maar ik ben de schrijver niet. Helaas. Ik wilde alleen maar een mooi boek aanbevelen, als dat niet mag dan neem ik mijn woorden terug.

vriendelijke groeten,

Pol
Laatst bewerkt doorpol.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20807 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja hoor, natuurlijk mag je een mooi boek aanprijzen! Graag zelfs.

Maar het is gewoon leuker als je een beetje vertelt waarom je het een goed boek vindt.

Ik wilde je een beetje wegwijs maken hoe het hier op Leestafel gaat, sorry als dat verkeerd overkwam.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #20844 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Alvast welkom Pol. Je vindt hier zeker genoeg naar je gading. En je hebt me eigenlijk wel nieuwsgierig gemaakt naar het boek dat je aanbeveelt. Ik zou alvast het voorstel van de dames volgen, en een kort verslagje maken voor ons, Leestafelaars.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.541 seconden