John Banville - De zee (samenleesboek aug/sept 2006)

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8488 door Roel
De Ierse schrijver Banville leerde ik meer over door naar schrijversportretten van Zeeman te kijken. Dat was ergens in de negentiger jaren vorige eeuw. Het duurde toch nog een aantal jaren geloof ik voordat ik een boek van hem uit de bib opdook. Titels heb ik even niet paraat. Ik heb nog een historische roman van hem op de plank staan. Dit was in ieder geval zijn derde boek dat ik van hem las.

Lees verder, klik hier... www.leestafel.info/archief/romans-volwas...ohn-banville-de-zee1

rotor
Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8491 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Die woordspeling is vast expres..ook Banville ken ik alleen van naam.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8497 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ha Marjo,

Nee, ik zweer je dat is puur toeval. Zodanig zelfs dat het mij nu pas opvalt, omdat jij er naar wijst!

Marjo schreef : Die woordspeling is vast expres..ook Banville ken ik alleen van naam.

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9992 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
even omhoog halen. De zee is het samenleesboek geworden

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9995 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ik weet niet of ik tijd en gelegenheid heb dit boek mee te lezen.

Even terzijde:

Het valt me steeds weer op hoe vaak schrijvers het hebben over jeugdherinneringen. En heel vaak zijn het die boeken die het doen.

Voer voor psychologen?...

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10005 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ach Tiba op een bepaalde leeftijd (en vaker dan een keer) zijn we zelf ook bezig met het verleden. Of heb jij daar geen last van?

He, nu bedenk ik me, dat is het romantische in de mens..hang naar nostalgie en geschiedenis..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden