Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hubert Lampo - Wijlen Sarah Silbermann

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10140 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Wijze woorden marjo!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10142 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat ik dit in me heb he!!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10144 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Inge,

Voor veel mannen is de blonde vrouw de meest ideale vrouw. Onderzoek heeft uitgewezen dat mannen een blondharige vrouw in nood eerder helpen en een brunette of zwartharige vrouw vaker in de kou laten staan.

Ik heb dat blond complex niet, uitzonderingen daar gelaten, val dan eerder voor een brunette of een met zwart haar.

Daarnaast kunnen blonde vrouwen als je heel mooi zijn, mannen behoorlijk intimideren.

groeten,

Roel

PS Een droomvrouw blijft alleen een droomvrouw, de werkelijkheid is altijd totaal anders. Daarom kun je helemaal verliefd worden op een acteur of actrice, maar je wordt dan alleen verliefd op de rol die persoon in een film speelt, die heeft verder niks met de ware vrouw of ware man te maken.

Inge schreef :

Een vrouw die altijd zachtmoedig en positief is lijkt me verre van ideaal: oninteressant en voorspelbaar.

En ik die dacht dat mannen daar voor vielen :lol: zal dan maar gewoon mezelf zijn zekers :lol: dacht al qua karakter doe ik mijn best nu alleen nog blond en slank 8)

Is dat niet de ideale vrouw?

Inge

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10145 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ik vrees dat ongelooflijk veel mannen dromen van blonde vrouwen, in werkelijkheid zal dit altijd dromen blijven en trouwen ze vaker een blonde, zwartharige of roodharige vrouw.

Dan heb ik we het natuurlijk alleen over haar en niet over karaktereigenschappen.

Marjo schreef : Als je realistisch bent, dus 'geloofwaardig', dan denk ik dat iedere man zijn eigen idee heeft van de ideale vrouw, net zoals de vrouw dat van de man heeft.

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10147 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Maar dat Lampo dus ook zijn vrouw 'droomt', dat vind je maar niks?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10157 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht

Voor veel mannen is de blonde vrouw de meest ideale vrouw. Onderzoek heeft uitgewezen dat mannen een blondharige vrouw in nood eerder helpen en een brunette of zwartharige vrouw vaker in de kou laten staan.

En dan de vraag.... waarom wordt er dan zoveel gelachen met het iq van blonde vrouwen???? Ik weet het, het is cliche. Zou het ook daarom zijn dat mannen blonde vrouwen vlugger uit nood helpen omdat ze denken dat de dame in kwestie het niet zelf aankan?????

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden