Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hubert Lampo - Wijlen Sarah Silbermann

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10217 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou, ik heb iets voor mannen met blauwe/grijze ogen. Viggo Mortensen, Michael Chabon,.... vind ik knappe mannen en hebben ze dan niet toevallig donker (gekleurd?) haar.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10218 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
Hugh Grant! het is de combinatie van donker haar en lichte ogen dat het zo speciaal maakt. want voor de rest ben ik wel "gewoon" samen met iemand met bruin haar en bruine ogen. voor die laatste (en dan heb ik het over de ogen) ben ik overigens gevallen als een blok.

maar die combinatie van lichtblauwe ogen en donker haar heeft iets fascinerends, een beetje mysterieus. (en voor de rest heb ik het boek van lampo helemaal niet gelezen :D)

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10219 door Inge
Hugh grant met zijn puppy-ogen. MMMMMMMMMMMMMMMMMM. als ik moet kiezen tussen haar en ogen kies ik voor de ogen. Mijn man heeft ook donker haar en tamelijk donkere ogen (bruin-groen) Bij hem viel ik voor zijn krullen, jammergoeng zie ik ze nu alleen maar als hij gee ntijd heeft om naar de kapper te gaaan, de rest van de tijd houdt hij zijn haar zo kort dat het niet meer krult.

Amai, ben ik hier kilometers off-topic aan het gaan :oops:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10224 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ha nou en of Inge! Maar zo horen we nog eens wat!

Die Lampo toch..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10231 door Inge
Hoe komt het toch dat bepaalde boeken zo'n discussie oproepen? :lol: Over de smaak van mannen en vrouwen, maar ook over andere dingen die mensen (on)bewust bezighouden? We kunnen er elkaar (en onszelf)alleen maar beter door leren kennen hé. :lol:

Moet kunnen...... Dat is het leuke aan leestafel, het moet niet altijd literaire discussies zijn.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10232 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Als je nu terugdenkt komt het door het commentaar van Roel op het vrouwbeeld van Lampo. Als hij daar niets over gezegd had was dit item niet zover gekomen. Dus eigenlijk is het Roel, niet Lampo die dit veroorzaakt heeft. Maakt niet uit, het is wel eens leuk..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden