- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
dames, dames dit item heet Wijlen Sarah Silberman, een beetje eerbied mag wel!
?Maar is het ook zo dat vrouwen vallen op mannen met donker haar
.Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Inge schreef :
Inge, mag ik hieruit concluderen dat je van de natuur houdt?
Da's een doordenkertje. Ik ben niet iemand die "alles voor de natuur doet", ik ben per slot van rekening een kind van mijn tijd. Ik hou van technologie, "luxe",.... Ik sta niet op de bres als er weer eens een bos gekapt wordt.
Maar ik ben ook niet bang om ouder te worden en veel belangrijker daarbij om dood te gaan. (want associeren veel mensen oud worden niet met doodgaan en is dat niet hun werkelijke angst?) Het is gewoon een volgende fase in het leven. Ik zeg dikwijls:" van het moment dat we geboren worden zijn we op weg om ouder te worden". Er is geen terugkeren mogelijk. Geen enkele kleurspoeling, facelift, geen enkel zalfje kan dat proces omkeren. En daar heb ik mij in "geschikt". Volgens mij is het geen kwestie van "van de natuur houden" maar enkel realistisch te zijn.
Daarbij komt wel het is mijn grote droom om ooit een boerderijtje ergens in de middle of nowhere te hebben. Weg van het geraas van auto's, weg van de veel te dicht op elkaar gebouwde huizen, te lawaaierige buren,....
Maar nu nog niet. Mijn kinderen moeten groter zijn zodat ze mij niet altijd meer nodig hebben om naar vrienden, jeugdbeweging, sportclub,.... te brengen.
Inge
elviratoverspin schreef : maar er zijn genoeg pin ups geweest die anderskleurig harig waren.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen