- Ontvangen bedankjes 0
Inge schreef : ha, ik ben dus niet bang om ouder te worden :lol: de kapster heeft al dikwijls (sinds ik weer haar heb) gezegd, er zitten veel meer grijze in dan vroeger het zou nodig eens moeten gekleurd worden. En daar heb ik nu juist geen zin in! Ik zeg altijd als ze het niet kunnen zien dat ze hun ogen dichtdoen dan! Maar ik heb nooit de link gelegd met ouder worden
Waarom mogen vrouwen geen grijs in hun haar hebben en vindt men een man met enkele grijze haren "knap". (er wordt een ander woord voor gebruikt maar ik kom er nu even niet op)
Nou, ja ik heb nog nooit meegedaan met al die modeverschijnselen, ik ga liever tegen de gevestigde code in. Zo heb ik toen ik ziek was geweigerd om een pruik te dragen. Het was mijn hoofd en ik zet daarop wat ik wil! Misschien moest ik dan eens een blonde pruik geprobeerd hebben :lol: had waarschijnlijk evenveel bekijks gehad als zonder haar! :lol: :lol: :lol:
Inge
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Roel, het ging over het ideaal van de man: een blonde vrouw. Ik wilde aangeven dat er ook brunettes gepinup-ed werden bladen.
"Gedistingeerd", Inge, dat is het woord..
Inge, mag ik hieruit concluderen dat je van de natuur houdt?
rotor schreef : maar er zijn genoeg pin ups geweest die anderskleurig harig waren.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen