Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hubert Lampo - Wijlen Sarah Silbermann

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10189 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
ha, ik ben dus niet bang om ouder te worden :lol: de kapster heeft al dikwijls (sinds ik weer haar heb) gezegd, er zitten veel meer grijze in dan vroeger het zou nodig eens moeten gekleurd worden. En daar heb ik nu juist geen zin in! Ik zeg altijd als ze het niet kunnen zien dat ze hun ogen dichtdoen dan! Maar ik heb nooit de link gelegd met ouder worden :? Waarom mogen vrouwen geen grijs in hun haar hebben en vindt men een man met enkele grijze haren "knap". (er wordt een ander woord voor gebruikt maar ik kom er nu even niet op)

Nou, ja ik heb nog nooit meegedaan met al die modeverschijnselen, ik ga liever tegen de gevestigde code in. Zo heb ik toen ik ziek was geweigerd om een pruik te dragen. Het was mijn hoofd en ik zet daarop wat ik wil! Misschien moest ik dan eens een blonde pruik geprobeerd hebben :lol: had waarschijnlijk evenveel bekijks gehad als zonder haar! :lol: :lol: :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10190 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik wist helemaal niet dat je kaal geweest bent, je vertelde dat je het had laten knippen. Een pruik lijkt me vreselijk, warm en jeuk en zo, brrr.

Nou had ik toch in m'n hoofd dat je blond was bij de eerste leestafelontmoeting! Zie ik ineens bij de tweede ontmoeting een mooi donker koppie!

Ja een man is gedistingeerd met grijzende slapen (dat was het woord Inge) en van een vrouw zeggen ze dat ze oud aan het worden is! *zucht* het is niet eerlijk.. :(

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10193 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Roel, het ging over het ideaal van de man: een blonde vrouw. Ik wilde aangeven dat er ook brunettes gepinup-ed werden en worden.

"Gedistingeerd", Inge, dat is het woord..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10202 door Hendrik
Beantwoord door Hendrik in topic Re: bericht
Ik vind Brunette's meestal veel aantrekkelijker dan blonde meiden. Ogen komen mooier uit met donker haar. Ik val trouwens wel op intelligente meisjes en niet alleen omdat ik simpelweg geen gesprek gaande kan houden met meiden die niet intelligent zijn.

Maar is het ook zo dat vrouwen vallen op mannen met donker haar?

levende in de wereld van 'Schaduw van de wind' Carlos Ruiz Zafon.
Laatst bewerkt doorHendrik.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10210 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Niet alle vrouwen, Hendrik (leuk dat je er weer bent!), dat bedoel ik nou net: iedereen valt op iets anders.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10216 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ja Bernadet, ik ben een 6 -tal maanden zo kaal als een baby geweest. In het begin had ik het op aanraden van de dokter kort laten knippen omdat het zo iets langer duurde voordat het opviel dat het uitviel. Maar toen we op vakantie waren in Frankrijk (begin augustus en ik had chemo van in juli) viel het uit met hele hopen ineens. An heeft het toen met een kledingschaartje zo veel mogelijk afgeknipt (bros). In 2 dagen stond er niets meer op. Ben dan 6 maanden zo goed als kaal geweest. In het begin deed ik een sjaaltje om of zette ik een pet op maar na een week vergat ik dat sjaaltje of pet meer dan ik eraan dacht. Dus heb ik voor heel wat opschudding gezorgd bij de mensen die mij niet kenden. Nou ja, ook bij degene die me wel kenden.... Ze worden dan extra geconfronteerd hé.

Ik ben nooit blond geweest :? Ja, het is nu wel donkerder van kleur dan vroeger en nu krult het naturel terwijl ik vroeger daarvoor naar de kapper moest. Maar voor de rest ben ik nog dezelfde :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden