- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Van welke materie weet ik meer? Van TBS weet ik ook niet veel. Heb nooit in een TBS kliniek gezeten. Ben als kind veel bij MOB's en RIAGG's geweest, heb ook later met psychologen en dergelijke te maken gehad en heb 9 maanden in dagbehandeling gezeten. Later ook nog met re-integratiebedrijven te maken gehad.berdine schreef : Zou leuk zijn voor deze discussie. Omdat jij wat meer van deze materie weet dan wij. Misschien kun je dat stokpaardje van Dettie wat beters te eten geven dan de rotte appels die het van Dettie's overburen krijgt. :mrgreen: Volgens mij gaat het er namelijk niet overal zo beroerd aan toe.
Mijn meeste ervaringen zijn redelijk positief.berdine schreef : Van behandelaars en behandelplannen. En hoe er met mensen omgegaan wordt. Ik bedoel het meer in het algemeen. Het lijkt mij dat er verschil moet bestaan tussen klinieken. Er zullen toch ook klinieken zijn die de patiënten met respect en met goede bedoelingen behandelen?
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen