- Ontvangen bedankjes 0
En dat is exact wat hij doet. Hij accepteert dat hij onder invloed blijkbaar tot dingen in staat is die hij niet voor mogelijk houdt. Hij wil geen drugs meer en alcohol met mate. Hij wil absoluut niet dat het nog eens gebeurt. Zodra hij aangeeft dat hij dit serieus meent, wordt er werk gemaakt van zijn terugkeer in de maatschappij.Johanna schreef : Ik heb het boek niet gelezen maar als ik jullie reactie zo lees over geen gevaar meer zijn als je hebt geaccepteerd dat je het gedaan hebt lijkt mij dat als je eenmaal geaccepteerd hebt dat je onder invloed van alcohol en drugs verschrikkelijke dingen blijkt te kunnen doen je dan alles zult doen om te zorgen dat je geen alcohol en drugs meer tegelijk gebruikt. Op dat moment is iemand minder gevaarlijk dan wanneer hij het niet gelooft en de kans groot is dat hij weer alcohol en drugs tegelijk gebruikt.
Het is niet dat alle schijn tegen hem is, Dettie. Er is hard bewijs tegen hem! En getuigenverklaringen! Dan kun je zelf nog zo hard geloven dat je niet tot zoiets is staat bent, uiteindelijk ga je overstag. En zo niet, dan mag je lekker de rest van je leven in de kliniek blijven. Dus ja, ik denk dat ik ook toe zou geven, al was het maar om vrij te komen en mijn leven opnieuw op te kunnen bouwen, zonder drugs en alcohol.Dettie schreef : .....want alle schijn is tegen hem.......Maar zou jij je laten behandelen als je niets meer weet en er bijna van overtuigd bent dat het bijna onmogelijk is dat je zoiets gedaan hebt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen