Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48211 door Lezer100
Terry Pratchett : "Faust Erik" . Eigenlijk een beetje te veel hilarische diepgang deze keer. En te veel is te veel.

<t>Lezer100</t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48221 door marjo
Ik leg een debuut weg, opgelucht dat het een biebboek is en er dus geen verslag verwacht wordt.

Christophe Van Gerrewey schreef een boek over een verloren liefde. Hij gaat daar heel diep op in: waarom kon het niet stand houden? Kenden ze elkaar wel echt?

De roman druipt van het sentiment in de vorm van neerslachtigheid en melancholie. Af en toe komt er een kat voorbij, die het wat draaglijk maakt, maar echt, hier kan ik niet tegen.

O ja, het heet: 'Op de hoogte'.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48454 door marjo
Ik keur niet snel een jeugdboek af, en nu betreft het zelfs het boekenweekgeschenk, (Tosca Menten: Het Akropolis Genootschap en de slag om bladzijde 37) maar ik vind het echt helemaal niks. Het begint veel te ingewikkeld, dan haken kinderen net zo goed als ik af. Over de club en de regels van dat Akropolis genootschap, wil je niet eerst uitgebreid geïnformeerd worden. Dat had Tosca Menten beter in het verhaal kunnen verwerken. Nu ben je het al beu voor je echt in het verhaal komt! Dat heeft leuke dingetjes, maar ook daar haak ik af..het boeit gewoon niet.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48473 door dettie

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48475 door marjo
Goh..maar eigenlijk is dat toch zonde!!

Ik heb nog een ander boek van haar liggen en heb nu helemaal geen trek om dat te gaan lezen. Dat zal toch niet de bedoeling zijn?

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48477 door dettie
Ik denk dat als ze zelf mag schrijven zonder allerlei beperkingen wat zo'n boekenweekboek wel heeft dat je dan een veel beter boek krijgt te lezen. Gewoon openslaan en beginnen, dan weet je het. :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden