Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel herlees ik...

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8514 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Tiba,

Ik vind het uiterst merkwaardig, want van andere mensen hoorde ik dat ze het binnen een week na aanvraag in de bus hadden!

tiba schreef :

jammer hoor, mis ik rotors literaire debuut!

Inderdaad jammer! En wat raar dat men niet reageert bij de Vestdijkkroniek. Was er ook benieuwd naar.

Siddharta is inderdaad een prachtig boek. Is wel heel lang geleden dat ik het las, heel veel vergeten dus. Ben nog aan het begin, maar de herkenning is er...

Groetjes. Tiba.

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8517 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hoi Rotor,

Hopelijk lukt het nu wel en zal ik eindelijk je Vestdijkkroniek eens kunnen lezen.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8523 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Dat moet toch zeker!

Ik heb inderdaad gisteravond nog naar de secretaris Ria Albers gemaild.

Ze zou het meteen doorgeven aan Kees Meekel de penningmeester die zorgdraagt voor de verzending. Die mail aan Kees heb ik via een cc ook gezien. Ik hoop dat je het snel in de bus hebt.

Bernadet schreef : Hoi Rotor,

Hopelijk lukt het nu wel en zal ik eindelijk je Vestdijkkroniek eens kunnen lezen.

Bernadet

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8658 door Miemot
Beantwoord door Miemot in topic Re: bericht
Ik ben 'Onder professoren' van Willem Frederik Hermans aan 't herlezen. Het blijft een hilarische satire op het universiteitswereldje en de schijn die daarrond hangt. Bijna dertig jaar na het verschijnen van deze roman vind ik het nog steeds niet gedateerd overkomen. Klasse!
Laatst bewerkt doorMiemot.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden #8816 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
"sneeuw" van gerda van erkel. ik las het voor het eerst toen ik zeventien was, op reis in de provence en het heeft een enorme indruk op me gemaakt, zowel qua inhoud als qua stijl. zeer ikgericht, een dagboek, meer een soort memoires en losse herinneringen van een vrouw die na de dood van haar kindje (een miskraam geloof ik) zelfmoord pleegt twaalf jaar later. haar man leest het dagboek na haar dood, op zoek naar antwoorden, en reageert. heel persoonlijk allemaal, gedachtestijl, losse flarden. ik vermoed dat het me zo aantrok omdat ik zelf een fervent dagboekschrijfster ben, en omdat ik de stijl bewonderde. er staan mooie dingen in, maar nu komt het me een beetje gekunsteld over en ik weet niet of ik het nog helemaal uit ga lezen...

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
20 jaren 1 week geleden #8844 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Soms vallen die favorieten van vroeger toch tegen, jammer..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden