Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44023 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het Kinderziekenhuis is uit. Pffff, wat een boek. Daar valt nog een tijdje over na te denken en te puzzelen. Wie had dit hier nou ook alweer gelezen? Ik geloof niet dat dit nu een typisch vakantieboek is, Joanazinha. Je hebt er echt je hersens bij nodig. ;)

Nu begonnen in Gestameld liedboek. Oei, oei, wat een mooie zinnen weer!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
14 jaren 3 maanden geleden #44024 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Net uit:

Ernest van der Kwast - Mama Tandori

Een liefdevol portret van een eigenaardige moeder, wier motto lijkt te zijn: "gratis is goed en alles kan altijd goedkoper". De vrouw in kwestie is altijd op voordeeltjes uit, ook als het geen voordeeltjes zijn. Zo koopt ze bijvoorbeeld blikken kattenvoer, omdat ze in de aanbieding zijn, terwijl het gezin geen katten heeft. Iedereen bij wie men op bezoek gaat krijgt een keurig ingepakt blik kattenvoer. Ergens is het hilarisch en je zou bijna een hekel aan de vrouw krijgen, die altijd met de deegroller klaar staat. Toch voel je ook dat de schrijver in zekere zin van z'n moeder houdt.

Momenteel lees ik:

Michael Ondaatje - De kattentafel

Dit boek gaat over een jongen die van Ceylon naar Engeland reist op een boot. Hij deelt een tafel met 2 andere jongens van zijn leeftijd en een paar volwassenen.

M'n vader had om een ander boek van deze schrijver gevraagd, maar dat was er niet. Uiteindelijk bleek het boek op een heel andere plaats in de bibliotheek te staan, maar dat ontdekte ik toen ik thuis de catalogus raadpleegde.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44029 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....

berdine schreef : Het Kinderziekenhuis is uit. Pffff, wat een boek. Daar valt nog een tijdje over na te denken en te puzzelen. Wie had dit hier nou ook alweer gelezen? Ik geloof niet dat dit nu een typisch vakantieboek is, Joanazinha. Je hebt er echt je hersens bij nodig. ;)

Mijn hersens werken het best in de vakantie :lol: .

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44035 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
>>>Nu begonnen in Gestameld liedboek. Oei, oei, wat een mooie zinnen weer!

Ik twijfel nog steeds over dit boek, maar als ik jou nu weer lees ga ik langzaam over stag vrees ik.

Groetjes Willeke

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44188 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Momenteel lees ik.....
Goce Smilevski, De zus van Freud

Robert Jordan, Het rad des tijds 7 (Een kroon van zwaarden)

Marty Becker, Zo zijn honden !

<t>Lezer100</t>

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44283 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Na "Afgesneden herinnering" van Werewere Liking, een in Ivoorkust wonende Kameroense schrijfster, begonnen in "De vrouw die ik nooit was" van Majgull Axelsson.

Tijd voor maken pagina: 0.554 seconden