Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43358 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou moe... hoe kom je daarbij berdine? Ik heb het deze week gekocht van de boekenbonnen die ik gekregen had.

Ik zal ook vertellen waarom.

Toen ik nog in Amsterdam-Osdorp woonde zat er een geweldige boekwinkel op Tussen Meer (een straat)

De eigenaar wist me altijd precies te vertellen welke boeken uit waren en welke ik mooi zou vinden, het klopte altijd. Helaas verhuisde het echtpaar naar Naarden en daar werd de winkel voortgezet. Ze hadden wel gelijk, daar zaten ze veel beter op hun plek.

De boekhandel heet Comenius en ze hebben een website waar ze tips geven over boeken, je raadt het al, dit boek zat daar bij en hun beschrijving sprak me aan. Zie:

www.boekhandelcomenius.nl/BoekhandelCome...nesburg%2C_Ohio.html

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43360 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben weer in een recensieboek voor crimezone bezig: Aria voor een verleden van Emily St. John Mandel. Mooi boek, maar je moet er geconcentreerd bij blijven en dat is deze week nogal moeilijk door drukke werkzaamheden. Hopelijk komend weekend weer wat meer leestijd!

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43363 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Nou moe... hoe kom je daarbij berdine? Ik heb het deze week gekocht van de boekenbonnen die ik gekregen had.

Ik zal ook vertellen waarom.

Toen ik nog in Amsterdam-Osdorp woonde zat er een geweldige boekwinkel op Tussen Meer (een straat)

De eigenaar wist me altijd precies te vertellen welke boeken uit waren en welke ik mooi zou vinden, het klopte altijd. Helaas verhuisde het echtpaar naar Naarden en daar werd de winkel voortgezet. Ze hadden wel gelijk, daar zaten ze veel beter op hun plek.

De boekhandel heet Comenius en ze hebben een website waar ze tips geven over boeken, je raadt het al, dit boek zat daar bij en hun beschrijving sprak me aan. Zie:

www.boekhandelcomenius.nl/BoekhandelCome...nesburg%2C_Ohio.html

Dettie

Goede recensie in de krant..... Normaal duurt het dan nog lang voor ik er aan toe kom. Omdat er op Boekenliefde iemand is, die ik volg, omdat ze heel dikwijls dezelfde boeken leest als ik, en ik op haar "van plan te lezen"-lijst dit boek ook zie staan, dacht ik - heel kinderachtig - "ik eerst". Zij is me over het algemeen voor en dan lijkt het net alsof ik door hààr die boeken ga lezen. Dus ik heb het boek gauw op de bieb gehaald. O, o, o, nou moet ik ook nog sneller zijn dan jij, haha. :mrgreen:

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43365 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
je bént al sneller, want ik moet er nog in beginnen! Maar... wie weet ga ik straks... *grijns*

Dettie

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43481 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Momenteel lees ik.....
Erwin Mortier, Gestameld liedboek

<t>Lezer100</t>

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43484 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ow, ben benieuwd wat je ervan vindt!

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden