Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43070 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Wat een bijzonder verhaal berdine! Leuk is dat als je zo ineens een schrijver ontdekt waarvan je niet wist dat hij zo goed was.

Inderdaad lekker laten staan en koesteren zo'n boek!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
14 jaren 5 maanden geleden #43071 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb weer een paar thrillers liggen. M'n vader heeft nu net een boek van Doeschka Meijsing - 100% chemie, dat ik uit de bibliotheek heb gehaald, evenals de thrillers trouwens. Zelf zal ik waarschijnlijk beginnen met Het Gym van Karin Amatmoekram.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden - 14 jaren 5 maanden geleden #43080 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....

Marjo schreef : Ik twijfel, verhalen, maar wel de hemel in geprezen door drie mensen die het kunnen weten...

Ha Marjo, dat dacht ik al. Om je nog meer aan het twijfelen te brengen: De slaapkamer heeft maar 122 blz., normaal lettertype en een normale bladspiegel. Dat lees jij binnen twee uur uit.....
Laatst bewerkt 14 jaren 5 maanden geleden doorberdine.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43081 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....

Renate schreef : Ik heb weer een paar thrillers liggen. M'n vader heeft nu net een boek van Doeschka Meijsing - 100% chemie, dat ik uit de bibliotheek heb gehaald, evenals de thrillers trouwens. Zelf zal ik waarschijnlijk beginnen met Het Gym van Karin Amatmoekram.

Ooww, Renate, Het gym staat ook op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd wat je er van vindt! Het had een goede recensie in de Volkskrant. De schrijfster kreeg zelfs een heel stuk in het Volkskrant Magazine. Later zag ik dat zij nu ook voor de Volkskrant recenseert, wat de waarde van die bijdrage toch wel vermindert. Iemand anders, die "mijn soort" boeken leest, vond het boek tegenvallen....

• Renate
14 jaren 5 maanden geleden #43085 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tot nu toe vind ik het boek van Karin Amatmoekram wel leuk.

De biografie van Fritz Hotz heeft in de Volkskrant ook een goede bespreking gekregen en dat is geschreven door Aleid Truijens, die voor de Volkskrant schrijft. M'n vader vind dat een heel goed boek, al krijgt hij door het boek wel een grotere hekel aan Fritz Hotz (zij het niet aan z'n verhalen).

M'n vader is trouwens niet zo enthousiast over het boek van Doeschka Meijsing.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43086 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
De tweede man is een mooi boek van Doeschka Meijsing en persoonlijk vond ik Over de liefde ook een erg goed boek.

Hoewel niet iedereen het goed vond, ze kon zo lekker mopperen in dat boek, waar ik erg om moest lachen.

Dettie

die het vreemd vindt dat er geen recensie op Leestafel over die boeken staat, weet bijna zeker dat ik Over de liefde gerecenseerd heb. De tweede man was misschien nog van voor de Leestafeltijd.

Tijd voor maken pagina: 0.530 seconden