Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

• Renate
14 jaren 5 maanden geleden #42901 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nee, dit is puur fictie, hoewel het misschien een beetje teruggrijpt op haar jeugd in Veenhuizen. Beide hoofdpersonen komen daar namelijk vandaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42912 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Renate schreef : Inmiddels heb ik De volmaakte man van Mariët Meester uit.

Ik vond het een mooi boek. M'n vader vond het mooier dan Waar niemand is van Vendela Vida, maar dat ben ik toch niet helemaal met hem eens. Maar goed, ik heb iets met Scandinavië, dus boeken die zich daar afspelen hebben bij mij misschien een streepje voor.

Lijken die boeken van Meester en Vida qua verhaal dan zo op elkaar?

Wel leuk hoor dat jij en je vader steeds boeken met elkaar delen en/of bespreken.

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42932 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb een boekenkast vol met ongelezen boeken staan, vandaar mijn uitdaging om minstens 30 boeken te lezen die al voor 1 januari 2012 erin staan. Maar omdat de keuze zo groot is, kan ik niet kiezen! Althans, soms valt me dat erg moeilijk. Ik heb een nieuwe strategie bedacht voor die momenten. De boeken staan op alfabet en ik begin dan gewoon (min of meer) vooraan bij de A. Vandaar dat ik nu het tweede boek van Bruce Alexander in korte tijd aan het lezen ben: Dood op de golven. Nu niet direct het meest interessante boek of meest spannende thriller maar lekker simpel leesvoer voor deze luie zaterdagmiddag.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42933 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Dus jij doet net als ik een abc van die ongelezen boeken! Ze staan gealfabetiseerd op achternaam?

Kiezen is lastig, ik weet het..

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42935 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou, niet direct een abc van ongelezen boeken. Meer dat ik op de momenten dat ik echt niet weet te kiezen vooraan in het alfabet begin. Het kan dus best zijn dat ik aan de helft van het alfabet niet toekom....

Maar de boeken staan op alfabet in de kast ja, ik hou van structuur.. :D Dat is een beroepsdeformatie (ik organiseer congressen en bijeenkomsten).

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42938 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nadeel is dat je, als je meer boeken van dezelfde schrijver hebt staan, je die dan achter elkaar gaat lezen, wat soms niet zo leuk is. Of neem je er maar één per auteur?

Tijd voor maken pagina: 0.470 seconden